اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - 13 February 2017
مدیرعامل آبفاي استان تهران خبرداد
مديرعامل آبفاي استان تهران گفت: ٣٠٠ میلیون دلار اعتبار برای اجرای پروژه‌های شهرهای استان تهران پیش‌بینی کرده‌ا‌یم که قرار است در بودجه سال ١٣٩٦ مطرح شود.
300 ميليون دلار اعتبار براي پروژه هاي آب و فاضلاب استان تهران

سرویس اقتصادی عصرپرس:
محمد پرورش مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نشست با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: ٣٠٠ میلیون دلار اعتبار برای اجرای پروژه‌های شهرهای استان تهران پیش‌بینی کرده‌ا‌یم که قرار است در بودجه سال ١٣٩٦ مطرح شود.

به گزارش پاون، وي افزود: آبفای استان تهران متعهد شده‌‌ است مدل مالی شبکه‌های فاضلاب استان تهران را تقبل کند اما امیدواریم با حمایت کمیسیون عمران مجلس، ردیف وام ٣٠٠ میلیون دلاری از مجلس شورای اسلامی مصوب شود.

پرورش با بیان این‌که سالانه حدود ٥٠٠ تا ٦٠٠ کیلومتر شبکه فاضلاب در تهران اجرا می‌شود گفت: در اجرای یک متر شبکه فاضلاب در تهران موانع بیش‌تری نسبت به سایر شهرهای کشور داریم که بخشی از این موانع به مشکلات مربوط به مجوز حفاری برمی‌گردد.

وي تصريح کرد: سرانه تصفیه‌خانه فاضلاب در کشور سه میلیون‌ریال و با در نظر گرفتن هزینه‌های شبکه به پنج تا شش میلیون‌ریال‌ می‌رسد.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: وزارت نیرو در چارچوب طرح اقتصاد مقاومتی، اجرای ٢٦ تصفیه‌خانه فاضلاب را برای سراسر کشور پیش‌بینی کرد که پنج مورد آن مربوط به استان تهران بوده است./



300 ميليون دلار اعتبار براي پروژه هاي آب و فاضلاب استان تهران

نام:
ایمیل:
* نظر: