اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۲۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 18 May 2021
در هفته هفتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛
سه پروژه صنعت برق در استان کرمانشاه با اعتبار 36 میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو و در هفته هفتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.
3 پروژه برقی در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسیدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس،رضا اردکانیان وزیر نیرو سه پروژه برقی را در استان کرمانشاه با اعتبار 36 میلیارد تومان به بهره‌برداری رساند.

بر اساس این گزارش، پروژه افزایش ظرفيت پست 63.20 کیلوولت روانسر با اعتبار 20 میلیارد تومان افتتاح شد. با اجراي اين پروژه ضمن افزايش قابليت اطمينان شبکه، با فراهم شدن زيرساخت تأمين برق مشترکان، متقاضيان و صنايع توليدي، زمينه اشتغال در منطقه فراهم شده است. از طرف ديگر با توجه به موقعيت جغرافيايي منطقه و وجود منابع آبي مناسب، زمينه توسعه بخش کشاورزي و باغداري نیز فراهم شده که اين موضوع مي‌تواند ضمن کاهش نرخ بيکاري و فراهم کردن زمينه‌ توسعه پايدار اقتصادي، نرخ مهاجرت را کاهش داده و شاهد مهاجرت معکوس هم باشيم.

پروژه افزایش ظرفيت پست 63.20 کيلوولت کنگاور نیز با هزینه 8 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. اجراي اين پروژه ضمن تأمين برق مشترکان جديد شبکه توزيع، منجر به کاهش خاموشي‌هاي ناخواسته و افزايش شاخص‌هاي قابليت اطمينان می‌شود.

همچنین، پروژه افزایش ظرفيت پست 63.20 کيلوولت سر پل ذهاب 2 با سرمایه‌گذاری 8 میلیارد تومانی وزارت نیرو افتتاح شد که با اجراي اين پروژه و فراهم شدن زيرساخت تأمين برق مشترکان، متقاضيان و صنايع توليدي، زمينه اشتغال در منطقه فراهم مي‌شود.





نام:
ایمیل:
* نظر: