اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 16 May 2021
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد:
داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با بیان اینکه با یک سیستم هوشمندو شفاف می توان از فساد جلوگیری کرد، گفت:باید 85 میلیون جمعیت ایرانی ناظر بر عملکرد مسئولین باشند.

پیشگیری از فساد اقتصادی با سیستم هوشمند و شفافبه گزارش خبرنگار سیاسی عصرپرس، محمد شریف ملک زاده پدر علم نوین مدیریت گردشگری جهان و داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: در طول ۴۲ سال افراد برنامه‌های مختلفی را ارائه دادند اما من می‌خواهم صدای ملت باشم و به صورت عملی کار کنم.

وی افزود: من برای مبارزه با فساد نیامدم و برنامه ای ندارم بلکه آمدم از فساد پیشگیری کنم و باید بگویم کسانی که می‌گویند سفره مردم کوچک شده باید بدانند روح و روان مردم نیز از بین رفته است.

پیشگیری از فساد اقتصادی با سیستم هوشمند و شفاف

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با بیان اینکه با یک سیستم هوشمندو شفاف می توان از فساد جلوگیری کرد، گفت:باید 85 میلیون نفرجمعیت ایران ناظر بر عملکرد مسئولین باشند.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری تصریح کرد: نامزدهای زیادی ثبت نام کردند اما مردم از چهره‌های تکراری خسته شده اند چرا که آنها در صحنه‌های اجرایی کشور بر سر کار آمدند اما کاری از پیش نبردند مردم‌ باید در راس امور باشند.

دولت آینده باید دولت خرد و خردگرایی باشد

ملک زاده خاطرنشان کرد: دولتی که من تشکیل می‌دهم دولت خرد و خردگرایی است و من به دنبال استفاده از نیروهای توانمند هستم. نباید برخی جریانات سیاسی ولایت فقیه را برای خودشان مصادره کنند. صدای ما در دولت‌مان صدای ملت است.

وی با تاکید براینکه باید دشمن های داخلی را حذف کنیم، گفت:من به عنوان یک ایرانی برای جلب نظر همه ایرانیان آمده‌ام و معتقدم ما باید اسامی اقلیت را از قانون برداریم.

ساماندهی کولبران و جلوگیری از قاچاق سوخت

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با بیان اینکه حکمران خوب کسی است که به همه مردم به یک چشم نگاه کند، گفت:  تعابیر و مسائلی مانند کولبر و قاچاق سوخت‌ نتیجه رویکرد ضعیف است. در حالی که با ایجاد بازارچه‌های مرزی و رویکردهای دقیق مدیریتی می‌توانیم این روند را به خوبی اداره کنیم.

ملک‌زاده با بیان اینکه من نامزد تکلیفی نیستم و براساس ظرفیت‌های علمی آمده‌ام تصریح کرد: مدیریت دانش و خرد جمعی در کشور ما مطرح نیست.

وی گفت: ما علاوه بر سلطان های اقتصادی باید سلطان‌های دروغ را هم در کشور دستگیر و اعدام کنیم.

ملک زاده در خصوص آینده برجام نیز، گفت: برجام نتیجه می‌گیرد اما نه با این تیم مذاکره کننده، بنده بر این باورم که ما با کشورهایی که منافع مشترک داریم، اختلافات را بررسی کنیم. اگر امروز برجام هم به جایی رسید به دلیل قدرت حاج قاسم‌های ما بود که ما باید قدر آنها را بدانیم.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری، گفت: تا زمانی که آرامش نسبی با ثابت اقتصادی در بازار خودرو، املاک ایجاد نشود، نمی توان سرمایه گذاری درستی در کشور داشته باشیم.









خبرنگار: پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: