اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - 12 February 2017
چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با رویکرد فروش و خدمات پس از فروش به عنوان بزرگترین گردهمایی صنعت خودرو پس از برجام برگزار شد.
برگزاری چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو

سرویس اقتصادی عصرپرس: چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با رویکرد فروش و خدمات پس از فروش به عنوان بزرگترین گردهمایی صنعت خودرو پس از برجام با حضور مقام های وزارت صنعت، معدن و تجارت و مسئولان و نمایندگان خودروسازان داخلی و خارجی در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
به گزارش عصرپرس،در این همایش مدیران خودروسازی های بزرگ اروپایی و آسیایی از جمله پژو سیتروئن، اسکانیا، رنو و مدیران عامل انجمن قطعات خودرو ترکیه و رئیس هیات مدیره انجمن قطعات خودرو فرانسه حضور دارند.
نقش و سهم خدمات فروش و پس از فروش در ارتقای برند، زنجیره ارزش خدمات فروش و پس از فروش، رضایتمندی و وفاداری مشتریان خدامت فروش و پس از فروش و همچنین اقتصاد خدمات فروش و پس از فروش از مهمترین محورهای این همایش است.
در کنار این همایش، نمایشگاهی با حضور شرکت های خودروسازی داخلی و همکاران خارجی آنها در مساحتی به وسعت حدود چهار هزار و 500 متر مربع در سایت نمایشگاهی مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شده است.
علاوه بر این، در حاشیه این همایش کارگاه های تخصصی متعددی با حضور مدیران داخلی و خارجی صنعت خودرو برگزار می شود.
تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو ایران و شرکت های معتبر خودروی جهان، تولیدکنندگان داخلی و خارجی قطعات و مجموعه های خودرو، انجمن های تخصصی فروش و خدمات پس از فروش و همچنین بانک ها و بیمه ها و شرکت های لیزینگ، مخاطبان این همایش دو روزه هستند.
لازم به ذکر است: در این همایش 400 شرکت خارجی از کشورهای فرانسه، ترکیه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، ژاپن، کره و چین حضور دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: