اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۲۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 29 April 2021
با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور و وزیر نیرو؛
چهار طرح بزرگ صنعت آب با سرمایه‌گذاری 2600 میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی سد "زارم‌رود" در سه استان هرمزگان، مازندران و خوزستان با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور و وزیر نیرو در چهارمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال 1400 به بهره‌برداری رسید.
4 طرح بزرگ صنعت آب در 3 استان کشور به بهره‌برداری رسیدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، صبح امروز پنج‌شنبه پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با بهره‌برداری از چهار طرح وارد هفته چهارم خود در سال 1400 شد که از این چهار طرح، دو طرح در استان هرمزگان، یک طرح در استان مازندران و یک طرح نیز در استان خوزستان قرار دارد.

"فاز سوم سامانه نمک زدایی بندرعباس، خط انتقال آبرسانی به بندرعباس از آب شیرین‌کن" و تصفیه‌خانه آب سرنی" به ارزش 1285 میلیارد تومان دو طرح‌ افتتاح شده‌ در استان هرمزگان است که به بهره‌برداری رسیدند.

"واحد دوم تصفیه‌خانه فاضلاب ساري" با اعتبار 150 میلیارد تومان نیز یکی دیگر از طرح‌های افتتاح شده در استان مازندران است.

آخرین طرح نیز "آبگیري سد بالارود" با سرمایه‌گذاری 645 میلیارد تومان در استان خوزستان است که امروز با دستور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی آبگیری شد.

همچنین در ادامه پویش هفته چهارم، رئیس جمهور دستور آغاز عملیات اجرایی "سد زارم‌رود" با سرمایه‌گذاری 90 میلیارد تومان در استان مازندران را صادر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: