اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - 09 February 2017
وزیر ورزش و جوانان گفت: حفظ آرامش در کشور و برچیده شدن سایه جنگ ثمره برجام است.

وزیر ورزش: حفظ آرامش در کشور ثمره برجام است

سرویس اجتماعی عصرپرس: مسعود سلطانی فر در آیین آبگیری سد شنجور شهرستان رزن از توابع استان همدان اظهار کرد: مردم باید بدانند که برجام و پیروزی در این مذاکرات سبب شد تا سایه جنگ که علیه کشورمان سازماندهی شده بود، برداشته شود.

به گزارش ایرنا،وی با بیان اینکه امروزه کشورمان برای رشد و توسعه همه جانبه نیاز به آرامش دارد تا در فضایی آرام به فکر توسعه باشیم افزود: کشورمان پس از برجام رویش دوباره ای را آغاز کرده و آینده روشنی در انتظار ایران اسلامی است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در چارچوب دستاوردهای مهم خود، ۲ دوره دستاورد بزرگ، یکی پیروزی در جنگ تحمیلی و پیروزی در مذاکره با کشورهای ۱+۵ را پشت سر گذاشته‌ است.

سلطانی فراضافه کرد: در ۳۸ سال گذشته جمهوری اسلامی ایران با همه تهدیدات در مقاطع مختلف، ۲ فراز مهم داشت که دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس و دیگری پیروزی در ۳۰ ماه مذاکره با قدرت های جهان بود که در دوران دفاع مقدس قدرت نظامی و در مذاکرات هسته ای قدرت سیاسی کشورمان را به رخ دنیا کشیدیم.

وی ابراز امیدواری کرد: مجموعه سیاست های دولت تدبیر و امید با حمایت های رهبر معظم انقلاب و مردم در ۴ سال آینده نیز ادامه داشته باشد و همانطور که دولت های قبل بذری کاشتند، این دولت هم در دوره دوم خود بتواند با رسیدن به اهداف خود احساس غرور نسل آینده ایران را برجای بگذارد.

وی با اشاره به آبگیری سد شنجور رزن گفت: رهبر معظم انقلاب در برنامه اقتصاد مقاومتی بر توجه به ذخایر و منابع آب کشور تاکید ویژه داشته اند.

سد شنجور رزن با حجم قابل تنظیم ۵.۵ میلیون مترمکعب و حجم مخزن ۵.۲ میلیون مترمکعب به منظور تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی احداث شده است.

احداث این سد در سال ۸۷ آغاز شده است و برای ساخت این سد بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

دهه فجر امسال ۹۲۹ طرح عمرانی با هفت هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان همدان بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر یک روزه خود به همدان قرار است با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان دیدار کند و سپس در جمع هیات های ورزشی استان همدان حضور می یابد و در شورای اداری استان همدان نیز شرکت می کند.

 

وزیر ورزش: حفظ آرامش در کشور ثمره برجام است

نام:
ایمیل:
* نظر: