اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - 11 March 2021
بهره‌برداری از طرح‌های ملی بنیاد شهید و ایثارگران به ارزش ۱۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان با دستور رئیس جمهوری آغاز شد.
بهره‌برداری از  از ۵۱ طرح بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شد
به گزارش عصرپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در پنجاه و ششمین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، ۴ طرح درمانی و بیمارستانی، ۴ مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران، ۸ پروژه کشاورزی و دامداری، ۱۰ طرح تولیدی و صنعتی و یک گلخانه مدرن هیدروپونیک را از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

در این مراسم همچنین ۱۵ طرح واگذاری زمین برای ساخت مسکن ایثارگران، ۸ طرح آماده‌سازی سایت زمین ساخت مسکن و طرح واگذاری یک مجتمع مسکونی ۲۶۴ واحدی نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع ۱۳ هزار ۷۵۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و با بهره‌برداری از آنها ۴ هزار و ۹۷۷ فرصت شغلی پایدار ایجاد خواهد شد.

این طرح ها شامل ۴ مرکز درمانی بیمارستانی در شهرهای تبریز، بوشهر، شاهدشهر و تهران و ۵ مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران در شهرهای اراک، اصفهان، ارومیه، قزوین و تهران خواهد بود.

بهره برداری از این طرح‌ها در آستانه (۲۲ اسفند) روز بزرگداشت شهدا و سالروز فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

همچنین در این مراسم قرار است؛ از یک جانباز؛ یک آزاده؛ یک خانواده شهید دوران دفاع مقدس؛ یک خانواده شهید مدافع حرم و یک خانواده شهید مدافع سلامت تجلیل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: