اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - 27 February 2021
در 11 ماه سال جاری؛
میزان تولید برق نیروگاه شهید سلیمانی کرمان از ابتدای سال تاکنون با افزایش 11.36 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 9 میلیارد و 670 میلیون کیلووات ساعت رسیده است.
تولید برق نیروگاه شهید سلیمانی کرمان 11 درصد افزایش یافتبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، حسین بحرالعلوم مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان با اعلام این خبر گفت: از اين ميزان توليد بالغ بر 9 میلیارد و 512 میلیون کيلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزريق شده است.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی حدود ۶۳ درصد انرژی توليدی در واحدهای گاز و ۳۷ درصد در واحدهای بخار این نیروگاه تولید و 103 درصد از تعهد تولید نیروگاه در سال جاری محقق شده است.

بحرالعلوم همچنین با اشاره به میزان تولید برق نیروگاه شهید سلیمانی در بازه زمانی یک‌ماهه بهمن گفت: طی این ماه تولید برق نیروگاه به بیش از 735 میلیون کیلووات ساعت رسیده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان افزود: از اين ميزان توليد بالغ بر 723 میلیون کيلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزريق شده که حدود 64 درصد انرژی توليدی در واحدهای گاز و 36 درصد در واحدهای بخار این نیروگاه بوده است.

نیروگاه سیکل ترکیبی شهید سلیمانی به عنوان یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشور با هشت واحد گازی و چهار واحد بخار، در پایداری شبکه برق جنوب‌شرق کشور نقش مهمی ایفا می‌کند.











نام:
ایمیل:
* نظر: