اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - 04 February 2021
استاندار زنجان:
استاندار زنجان گفت: از سال ۹۷ تا کنون، با پیگیری حل مشکلات واحدهای تولیدی، ۶۰ واحد راکد، به چرخه تولید بازگشتند که حاصل آن احیای ۲ هزار فرصت شغلی بود.
۶۰ واحد تولیدی در زنجان به چرخه تولید بازگشتندبه گزارش عصرپرس؛ صبح امروز در ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس جمهوری 5 طرح بزرگ اقتصادی در استان زنجان به بهره برداری رسید.

استاندار زنجان در این ارتباط گفت: بزرگترین طرحی که امروز افتتاح می شود "مجتمع فولاد البرز ناب آرش" است که برای  ۷۰۰ نفر اشتغالزایی دارد و حجم عملیات اجرایی این طرح یک میلیون تن شمش فولادی بوده که برای بهره برداری از آن 45هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

مجتمع معدنی و صنعتی "جهان نمو" با سرمایه گذاری ۲۵۰۰  میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵۰ نفر و حجم عملیات اجرایی ۲۵۰ هزار تن کنسانتره آهن دیگر طرحی بود که با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: شرکت "اطلس جین بافت" با میزان اشتغالزایی ۶۰۰ نفر و سرمایه گذاری ۱۰هزار میلیارد ریال با حجم عملیات اجرایی ۵۰ میلیون متر مربع پارچه جین، شرکت "نورد فولاد کاران افق" با اشتغالزایی ۱۴۰ نفر و سرمایه گذاری ۱۰هزار میلیارد ریال با حجم عملیات اجرایی ۴۵۰ هزار تن انواع کلاف صنعتی، طرح "سپهر پلاستیک پدیده" با اشتغالزایی ۱۷۸ نفر و میزان سرمایه گذاری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با حجم عملیات اجرایی هشت هزار و ۷۵۰ تن انواع ظروف پت و پلاستیکی به بهره برداری رسید.

وی تاکید کرد: با بهره برداری از این تعداد طرح صنعتی برای بیش از یک هزار و ۱۷۸ نفر در استان اشتغال ایجاد می شود و در مجموع برای این طرح ها بالغ بر 7هزار میلیارد ریال هزینه شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: