اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۹ - 10 January 2021
ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق، برنامه کارگاه‌های تخصصی حاشیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و برق را اعلام کرد.
برنامه کارگاه‌هاي تخصصي نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و برق اعلام شدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، طبق اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق، در حاشیه این رویداد بین‌المللی سه کارگاه آموزشی پیرامون بحث‌های روز صنعت آب، برق و همسو با اهداف برگزاری نمایشگاه برپا می‌شود.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته برای این دوره از نمایشگاه سه کارگاه آموزشی پیش‌بینی شده است که براین اساس در روز چهار‌شنبه، 24 دی‌ماه نیز "غلامعلی رخشانی‌مهر" معاون هماهنگی و توزیع توانیر از ساعت 12 کارگاه آموزشی «خدمات غیر حضوری و سند تحول صنعت برق» را در سالن مروارید نمایشگاه برگزار خواهد کرد.

در سومین روز نمایشگاه کارگاه آموزشی «آب و امید؛ هدررفت و صرفه‌جویی در مصرف آب» با حضور "علی سیدزاده" مدیرکل روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کشور روز پنجشنبه، 25 دی‌ماه از ساعت 12 در سالن مروارید نمایشگاه برپا می‌شود.

برای روز آخر این دوره از نمایشگاه‌های صنعت آب و برق نیز کارگاه آموزشی «برق امید؛ ضرورت‌های صرفه جویی در مصرف برق» با حضور "ابوذر صالحی" مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر پیش‌بینی شده است که از ساعت 12 جمعه، 26 دی‌ماه این برنامه در سالن مروارید نمایشگاه برگزار می‌شود.

علاقمندان به‌ویژه خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه آب و برق برای حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند به آدرس https://pr.moe.gov.ir/Register مراجعه و ثبت‌نام نمایند.

بيستمين نمايشگاه تخصصي بين‌المللي صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با حضور 300 شركت داخلي و خارجي روزهاي 23 تا 26 دي ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا مي‌شود.

بر این اساس، در این نمایشگاه‌ها که با مجوز ستاد ملي مقابله با کرونا از ساعت 9 تا 17 هر روز داير خواهد بود، تمامی ضوابط، شرایط و تمهیدات لازم برای پيشگيري از ابتلا به کرونا پیش‌بینی شده است.





نام:
ایمیل:
* نظر: