اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۷ دی ۱۳۹۹ - 06 January 2021
روزهاي 23 تا 26 دي ماه؛
بيستمين نمايشگاه تخصصي بين‌المللي صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با حضور جمعا 275 شركت داخلي و خارجي روزهاي 23 تا 26 دي ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا مي‌شود.
نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و آب و فاضلاب ايران برپا مي‌شودبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، در این نمایشگاه‌ها که با مجوز ستاد ملي مقابله با کرونا از ساعت 9 تا 17 هر روز داير خواهد بود، تمامی ضوابط، شرایط و تمهیدات لازم برای پيشگيري از ابتلا به کرونا پیش‌بینی شده است.

بيستمين نمايشگاه تخصصي بين‌المللي صنعت برق ايران که از 23 تا 26 دي ماه و با حضور 200 شركت داخلي و خارجي در تهران آغاز به كار خواهد کرد.

اين نمايشگاه‌ با حضور يك شركت خارجي و 199 شركت داخلي در وسعت 800 متر مربع كه شامل 12 هزار و 945 متر مربع فضاي سرپوشيده داخلي و 12 متر مربع فضاي سرپوشيده خارجي است، از ساعت 9 تا 17 داير خواهد بود.

در اين نمايشگاه، كالاهايي در بخش‌هاي روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه خواهد شد.

همچنين شانزدهمین نمایشگاه تخصصي بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با حضور 75 شركت داخلي روزهاي 23 تا 26 دي ماه داير خواهد شد.

در اين نمايشگاه كه شامل 2400 متر مربع فضاي سرپوشيده داخلي و 100 متر فضاي باز است، كالاهايي در بخش‌هاي لوله و اتصالات پلیمری، تصفیه، فیلتراسیون و آب شیرین‌کن، لوله و اتصالات و شیرآلات، کارفرما، مشاوران، پیمانکاران، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، سیستم‌های اندازه‌گیری و تجهیزات آزمایشگاهی و آب و فاضلاب، تجهیزات صنعتی، لوله و اتصالات به نمايش گذاشته مي‌شود.

بازدیدها از اين نمايشگاه فقط برای بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان اقتصادی صنعت آب و برق بوده و برای عموم آزاد نیست.




نام:
ایمیل:
* نظر: