اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۶ دی ۱۳۹۹ - 26 December 2020
اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری این هفته میزبان وزرای علوم و آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان در روز دوشنبه هستند.
حضور ۲ وزیر در نشست این هفته کمیسیون آموزش برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگانبه گزارش عصرپرس از خانه ملت، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این هفته در از روزهای یکشنبه تا سه شنبه (7 تا 9 دی‌ماه) نشست تخصصی خواهند داشت.

بر این اساس، گزارش کمیته آموزش و پرورش در خصوص شور دوم طرح اصلاح ماده الحاقی مصوب 13 شهریورماه 1397 به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزش یاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب 15 مهرماه 1388 و اصلاحات و الحاقات بعدی دستور کار نخست این کمیسیون در روز یکشنبه است.

در ادامه بررسی طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان، معلمان و مدارس و بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(2) دستور کار بعدی کمیسیون در روز یکشنبه است.

اعضای کمیسیون انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح الزام به انتشار داده و اطلاعات و بررسی رتبه بندی فرهنگیان را هم در دستور کار خود دارند.

در روز دوشنبه دعوت از وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سئوال 11 تن از نمایندگان، دعوت از وزیر علوم برای پاسخگویی به سئوال 5 تن از نمایندگان در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

در روز سه شنبه نیز، ارائه گزارش توسط رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، ارائه گزارش توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین و بررسی محتوای کتب درسی دانش آموزان با محوریت موضوع شهدای ترور با حضور دبیرکل بنیاد هابیلیان در برنامه کمیسیون است.
نام:
ایمیل:
* نظر: