اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - 15 December 2020
کریمی فیروزجایی قرائت کرد
عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرائی کشوربه گزارش عصرپرس از خانه ملت، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 25 آذرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکرحسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار به همراه 15 نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم اجرای احکام قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در مهلت پاسخگویی 10 روزه و ارجاع متخلفان به مراجع رسیدگی به تخلفات.

- تذکرعباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر صنعت: لزوم حایت از فروشندگان نوشت‌افزار. همچنین تذکر به رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت توجه و پیگیری در خصوص افزایش سهمیه بیمه قالیبافان. همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش: لزوم اختصاص اینترنت پرسرعت بر پایه فیبر نوری به تمام مدارس کشور. همچنین تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت لغو بخشنامه‌های غیرضروری در جهت توسعه صادرات و تسهیل صادرات غیرنفتی. همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت توسعه صادرات محصولات کشاورزی و فرآورده‌های تبدیلی با تأکید بر ارتقاء کیفیت و برندسازی محصولات.

- تذکرحسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار به همراه 24 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تأمین نیروی خدمتگزار و سرایدار در تمامی مدارس کشور.

- تذکرحسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار به همراه 24 نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد و دارایی: ضرورت رسیدگی به وضعیت حقوق و معیشت پرسنل بانک مهر اقتصاد سابق ادغام شده در بانک سپه.

- تذکرحسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار به همراه 12 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم اجرای احکام قانون انتشار و دستری آزاد به اطلاعات در مهلت پاسخگویی 10 روزه و ارجاع متخلفان به مراجع رسیدگی به تخلفات اداری.

- تذکر حسین میرزائی نماینده اصفهان به همراه 5 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تغییر افراد غیرمتخصص و غیرمتعهد در حوزه ریاست دانشگاه فرهنگیان استان سمنان.

- تذکر جلال محمودزاده نماینده مهاباد به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تأمین به موقع سهمیه قیر راه‌های روستایی مناطق سردسیر کشور.
نام:
ایمیل:
* نظر: