اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۲۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - 15 December 2020
بیانیه نمایندگان مجلس:
بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تقدیر از زحمات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بیانیه‌ای صادر کردند و خودکفایی در عرصه‌های مختلف را حاصل همت و تلاش جهادگران این مجموعه دانستند.
قرارگاه سازندگی خاتم یک مرکز الگوآفرین،امیدافزا و عزت‌بخش برای نظام استبه گزارش عصرپرس از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)؛ بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت 23 آذر، سالروز تأسیس قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، ضمن تقدیر از از زحمات تلاشگران این مجموعه، از قرارگاه به عنوان مرکز الگوآفرین، امیدافزا و عزت‌بخش برای نظام یاد کردند.

در متن این بیانیه آمده است: مسئولیت‌پذیری سپاه در طرح‌های سازندگی کشور، نشان دهنده عظمت روح، ‌تعهد‌پذیری، شجاعت و خطرپذیری در میدان‌های بزرگ تجربه نشده و عزم و همت انقلاب اسلامی است. مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)

در 23 آذرماه سال 1368 که نهال نوپای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در دشت انقلاب کاشته شد، کمتر کسی گمان می‌کرد که این نهال، روزی به درختی تنومند تبدیل خواهد شد که نه‌تنها در برابر تندبادهای شرقی و غربی خواهد ایستاد بلکه جای‌جای میهن اسلامی نیز از ثمرات آن منتفع می‌شوند.

تعهد و همت بالای نیروهای انقلابی در این نهاد مقدس باعث شد تا این مجموعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مسیر پیشرفت را در زمینه اجرای ابرپروژه‌ها کشور طی کند و دست بیگانگان را از اجرای اینگونه پروژه‌های داخلی کوتاه سازد.

امروز این قرارگاه با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در عرصه آبادانی و سازندگی ایران عزیز، توانسته با اجرای هزاران پروژه بزرگ و اثربخش در سراسر کشور، دستاوردهای فراوانی را به ارمغان آورد و به یک مرکز الگوآفرین، امیدافزا و عزت‌بخش برای نظام تبدیل شود.

اینک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، در حالی 31 سالگی خود را به نظاره نشسته که برگ‌برگ کتاب دستاوردهای این نهاد، سرشار از موفقیت‌ها و پیروز‌های بزرگ است و این حاصل نشده است مگر با لطف و عنایت الهی و راهنمایی‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب که قرارگاه را «بازوی توانمند دولت‌ها در اجرای پروژه‌ها» دانستند.

خودکفایی در عرصه تولید بنزین، احداث سدهای بزرگ کشور، طراحی و ساخت آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی، احداث خطوط انتقال آب، نفت و گاز و خودکفایی در احداث پالایشگاه‌های گازی و همچنین پروژه‌های فراساحلی، تنها نمونه‌ای از استقلال کشور در احداث ابرپروژه‌هایی است که به همت تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) رقم خورده است.

امید است تمام تلاشگران این مجموعه در پرتو عنایات الهی و دعای خیر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا الفداء و رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) زیر پرچم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سربلند باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: