اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۲۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - 13 December 2020
قاضی زاده هاشمی:
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه نطق نمایندگان نظر شخصی آنهاست، تأکید کرد: نمایندگان آذربایجانی از نخستین گروه‌هایی بودند که به اقدام رئیس جمهور ترکیه انتقاد کردند.
طق نمایندگان نظر شخصی آنها بوده و نظر مجلس و نظام نیستبه گزارش عصرپرس از خانه ملت، سیدامیرحسین قاضی زاده‌هاشمی  نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه، 23 آذرماه) مجلس شورای اسلامی بعد از نطق میان دستور محمود احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس گفت: زمانی که می خواهیم از منافع ملی دفاع کنیم، نباید باعث اختلاف افکنی داخلی شویم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انصافا برادران و خواهرانمان از خطه غیور آذربایجان اولین گروهی بودند که در برابر این اقدام موضع گرفتند و رسانه ای شد.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایندگان آذربایجانی در تذکرات خود به این اقدام انتقاد کرده و بیانیه امروز مجلس نیز را آنها تنظیم کردند که به امضای سایر نمایندگان رسید، گفت: باید در اظهار نظرها جانب انصاف را رعایت کرد و درباره اینکه هیأت رئیسه در این زمینه اقدامی کرده یا خیر نیز باید گفت ما به این انتقادات عادت کرده و از حق خود عبور کرده ایم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: خدمت ملت بزرگ ایران عرض می کنم نطق هایی که در مجلس ایراد می شود نظر شخصی نمایندگان بوده و موضع مجلس و نظام نیست؛ خواهش می کنم نمایندگان برای صف بندی و دفاع از حقی، حقوق دیگر و شرع را زیر پا نگذاشته و امیدواریم شاهد تکرار چنین اظهارنظرهایی نباشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: