اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - 02 December 2020
کریمی فیروزجایی قرائت کرد:
عضو هیات رئیسه مجلس تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرائی کشور
به گزارش عصرپرس از خانه ملت، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 12 آذر) مجلس شورای اسلامی  تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر حسین میرزایی نماینده اصفهان به همراه 17 نفر از نمایندگان به وزیر نفت؛ در خصوص لزوم تسریع در پرداخت خسارت وارده به جایگاه داران سوخت.

- تذکر الهام آزاد نماینده نائین، خور و بیابانک به وزیر راه و شهرسازی؛ در خصوص رسیدگی به نبود حتی یک متر جاده دوبانده بین شهری در خور و بیابانک و لزوم رسیدگی به وضعیت نابه سامان جاده های شهرستان های خور و بیابانک و عدم اقدام عملیاتی و مشهود جهت رفع این مشکل بزرگ.

- تذکر سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر اقتصاد؛ در خصوص لزوم بازنگری در اخذ مالیات از تراکنش های قبل از سال 93 از تولیدکنندگان و اصناف کشور به خصوص از مردم ارومیه.

- تذکر محمد کعب عمیر نماینده شوش به وزیر اقتصاد و دارایی؛ در خصوص دلایل عدم جذب کارگزاران و کارکنان سهام عدالت چیست.

- تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر کشور؛ در خصوص لزوم رسیدگی به مشکلات و نارضایتی ناشی از سایت پسماند زباله شهر بندرعباس در نزدیکی شهر بندرعباس و در جوار روستاهای جمال احمد و تپه سیاه.

- تذکر سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر جهاد کشاورزی؛ در خصوص لزوم تامین بذر گندم و جو برای کشت در استان آذربایجان غربی.

- تذکر علی اصغر خانی نماینده شاهرود و میامی به وزیر کشور؛ لزوم رسیدگی به انتصاب نیروهای غیربومی در استانداری استان سمنان.

- تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات به همراه 35 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان؛ در خصوص اینکه چرا در شرایط فعلی دولت برخلاف بند پ ماده 7 احکام دائمی برنامه توسعه عمل می کند و بخشی از انسولین وارداتی را به صورت آزاد و بدون ثبت در سامانه تیتک به فروش می رساند که این موضوع باعث شده نظارت کامل صورت نگیرد و خروجی زنجیره تامین دارو به طور کامل قابل رصد نباشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: