اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۳۰ دی ۱۳۹۵ - 19 January 2017
صاحی کوادکوپتر به پلیس فراخوانده شد
صاحب یک شرکت فیلم‌سازی که روز 27 دی مشغول ساخت تیزر تبلیغاتی بود و کوادکوپترش وارد منطقه پرواز ممنوع شده بود به پلیس فراخوانده شد.
صاحب کوادکوپتر جنجالی مشخص شد

عصرپرس: پلیس اعلام کرد که صاحب کوادکوپتر جنجالی که 27 دیماه وارد منطقه پرواز ممنوع شده بود یک شرکت فیلم‌سازی بوده است.
 
به گزارش عصرپرس، ساعت 3 الی 5 روز 27 دیماه از خیابان فاطمی تا میدان رازی همه شهروندان تهرانی یا چشم به آسمان بودند یا در حال فیلم‌برداری. درواقع آنچه آنان را به هیجان آورده بود صدای ممتد شلیک ضدهوایی بود که آسمان تهران را فرا گرفته بود. 

از همان نخستین دقایق وقوع این حادثه حدس و گمان‌ها در مورد اینکه دلیل شلیک‌های هوایی چه بوده آغاز شد. تصاویر و فیلم‌های ضبط‌شده نیز به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و موجی از هراس در جامعه به راه افتاد.

اما شاید هیچکس به اندازه دانشجویان پردیس مرکزی دانشگاه تهران شوکه نشده بودند. آنان کمترین فاصله را با صدای تیراندازی داشتند چون پدافند هوایی منطقه دانشگاه تهران بدون وقفه به آسمان به سوی شیئی بسیار کوچک شلیک می‌کرد. 

همان لحظات ابتدایی پیش از آنکه ماجرا تبدیل به یک خبر بزرگ و پر شاخ و برگ شود قرارگاه پدافند خاتم‌الانبیاء اعلام کرد که مسئله خاصی رخ نداده و شلیک‌های ضدهوایی مربوط به کوادکوپتری بوده که وارد منطقه ممنوعه شده است.

صاحب کوادکوپتر جنجالی مشخص شد
 
اکنون پس از دو روز پلیس تهران اعلام کرده که طی تحقیق و بررسی‌های اولیه صورت گرفته از سوی پلیس، صاحب وسیله پرنده یک شرکت فیلم‌سازی بوده است.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، پرواز این وسیله برای تصویربرداری برای تهیه تیزر تبلیغاتی توسط یک شرکت فیلم‌سازی انجام شده که بررسی‌های تکمیلی درحال انجام است.

پلیس همچنین دوباره این مسئله را متذکر شد که پرواز هرگونه وسیله پرنده برای هر منظوری (تصویربرداری ، فیلم‌برداری، مستندسازی و...) منوط به اخذ مجوز از مراجع ذی‌صلاح قانونی است. /

صاحب کوادکوپتر جنجالی مشخص شد

صاحب کوادکوپتر جنجالی مشخص شد

نام:
ایمیل:
* نظر: