اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۲۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - 17 November 2020
معاون اول رئیس جمهور صبح امروز(سه شنبه) از نمایشگاه دستاورد‌های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازدید کرد و از نزدیک در جریان عملکرد سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ قرار گرفت.
بازدیدجهانگیری از نمایشگاه دستاورد‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام
به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول ریاست جمهوری، در اين بازديد كه دكتر ستاري معاون علمي و فناوري رئيس جمهور و مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز حضور داشتند، طرح هاي اجتماع محور در حوزه اشتغالزايي، توانمندسازي اقتصادي، استارت آپ ها با هدف كمك به مشاغل آسيب ديده در دوران كرونا رونمايي شد.

راه اندازي بازار اجتماعي آنلاين به منظور تقويت كسب و كارهاي خانگي و محلي، رسيدگي به وضعيت اشتغال كولبران و محروميت زدايي با تقويت فعالان حوزه صنايع دستي، كشاورزي و دامي از ديگر دستاوردهاي اين نمايشگاه بود.

همچنین گزارش عملکرد سامانه پاسخگویی 4030 که از 5 اسفند 1398 تا کنون به منظور مشاوره به بیماران کرونایی، سلامت مادران باردار، سرطان، سلامت سالمندان و روانشناسی و تغذیه راه اندازی شده بود به معاون اول رییس جمهور ارائه شد.

در این طرح بیش از 3 هزار پزشک و پیراپزشک با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همکاری می کنند و روزانه 100 هزار تماس با این سامانه برقرار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: