اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - 05 November 2020
حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: امروز قرارگاه به یکی از الگوهای موفق در عرصه سازندگی و آبادانی کشور تبدیل شده است
پیاده‌سازی الزامات مدیریت در پروژه‌ها یکی از عوامل موفقیت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌ در بازدید از پروژه‌های این مجموعه در استان‌های مرکزی، لرستان و خوزستان، از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه‌های قرارگاه در این استان‌ها قرار گرفت و با مدیران و کارکنان آنها دیدار و گفتگو کرد.

قطعات ۲ و ۳ پروژه آزادراه اراک- خرم‌آباد، پروژه‌های شهری اراک، پروژه بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی شهدای عشایر خرم‌آباد، پروژه جاده دوم محور خرم‌آباد- پلدختر و پروژه‌های شهری اهواز از جمله پروژه‌های قرارگاه بود که مورد بازدید مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی در جلسه شورای مدیران موسسه پایدارسازان قرارگاه سازندگی خاتم ضمن برشمردن الزامات مدیریت در پروژه‌ها اظهار داشت: ثبات در مدیریت، برنامه‌ریزی، کیفیت در انجام کار و نظارت و ارزیابی از جمله شاخصه‌هایی هستند که یک مدیر موفق باید همواره آن را سرلوحه کار خود قرار دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم گفت: با وجود تحریم‌های همه‌جانبه استکبار جهانی علیه کشور، قرارگاه با مدیریت جهادی توانست تمام پروژه‌های خود را فعال نگه دارد و این همت و غیرت، سرمایه‌ای است که از دوران دفاع مقدس در پیکره سپاه باقی مانده است.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) همواره سعی کرده تا در کنار توجه به ارتقای تخصص مدیران و کارکنان خود به موضوع تعهد آنها نیز توجه ویژه داشته باشد و قرار گرفتن این دو اصل در کنار هم باعث شده تا مدیران و کارکنان این مجموعه در تراز مدیران انقلابی بتوانند به تمام کشور خدمات ارزنده‌ای ارائه کنند و شعار «سرعت، کیفیت و اقتصادی بودن» را در پروژه‌ها اجرا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌ با تأکید بر اصل توجه به خانواده گفت: خانواده بنیان اصلی جامعه ما را تشکیل می‌دهد و فردی در کار سازمانی خود موفق است که در ابتدا، موفقیت و آرامش را در خانواده خود پیاده کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: