اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - 25 August 2020
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران گفت: موفقیت هر سازمان و ارگانی به وجود کارمندان و نیروی انسانی متعهد و تلاشگر وابسته است و صنعت برق مفتخر است که با کارکنانی متخصص و پرتلاش توانسته است در عرصه خدمت رسانی به میهن عزیزمان از جمله صنعت های پیشرو و کارآمد باشد.
تبریک مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران  به مناسبت روز کارمندبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، رضا تیموری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران  به مناسبت روز کارمند گفت:  در سومین روز از هفته دولت که با نام روز کارمند مزین شده است بر خود لازم می دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر این روز را به مجموعه همکاران متعهد و تلاشگرم در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران و نیز مجموعه صنعت برق کشور تبریک و تهنیت بگویم.

تیموری گفت: بی شک موفقیت های شرکت در عرصه های مختلف مرهون زحمات شبانه روزی مدیران و همکاران محترم برای نیل به اهداف متعالی شرکت در جهت خدمت رسانی به شهروندان می باشد.

وی افزود: با آرزوی سلامتی برای کلیه همکاران و خانواده های محترم آنان در این ایام سخت بیماری کرونا که به موفقیت و سربلندی شما در همه عرصه های زندگی را از خداوند متعال خواستارم.

نام:
ایمیل:
* نظر: