اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - 25 July 2020
قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش، امروز بلافاصله پس از انجام قرعه کشی طرح مشارکت در تولید، طرح جدید عرضه محصولات این گروه خودروسازی آغاز خواهد شد.
آغاز پیش فروش چهار محصول سایپابه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس به نقل از سایپا، مجید باقری افزود: این طرح نیز مانند عرضه قبلی، به شکل مشارکت در تولید با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: پس از عرضه شاهین، کوئیک. اس و ساینا. اس در طرح‌های پیشین، خودرو‌های کوئیک معمولی و کوئیک. آر (دو رنگ) و دو مدل از وانت سایپا ۱۵۱ در این طرح فروش عرضه خواهد شد.

باقری اضافه کرد: قرعه کشی طرح مشارکت در تولید جاری سایپا، صبح روز شنبه با حضور نمایندگانی از نهاد‌های ذی ربط و رسانه‌های همگانی برگزار می‌شود و یک روز پس از آن نیز، طرح جدید را آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به تلاش خودروسازان برای تنوع بخشی و تداوم طرح‌های فروش، گفت: خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار تولید، عرضه‌های مستمر را در دستور کار قرار داده اند تا به سمت کاهش و حذف نقش واسطه‌ها در بازار حرکت کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: