اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۹ - 15 July 2020
از سوی جهانگیری؛
شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: ماده واحده «سند ملی مد و لباس» که در جلسه پنجم ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور به تصویب رسیده است، توسط معاون اول ربیس جمهوری ابلاغ شد.
ماده واحد سند ملی مد و لباس ابلاغ شد
به گزارش سرویس فرهنگی عصرپرس از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس این ماده واحده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارتخانه‌های صمت، اقتصاد و دارایی سند ملی مد و لباس را با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ تدوین کند.

اجرای این مصوبه منوط به رعایت الزامات متناظر اعم از عدم اختصاص منابع مالی و تشکیلاتی جدید و عدم مغایرت با مقررات لازم الاجرا مرتبط است.

متن ماده واحده ­«فرآیند و مرجع تدوین سند ملی مد و لباس» مطرح شده در پنجمین جلسه ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور به شرح ذیل است:

ماده واحده «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارتخانه های صمت، اقتصاد و دارایی و در راستای اجرای اقدام ملی ۱۴  ذیل راهبرد کلان ۵ نقشه مهندسی فرهنگی کشور و با توجه به مفاد بند ۲ شق (الف) ماده واحده وظایف و ترکیب اعضای ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور (مصوب جلسه ۷۴۸ مورخ ۱۳۹۳/۰۳/۲۷) سند ملی مد و لباس را با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ تدوین کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: