اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۵ - 07 January 2017
مدیرعامل شرکت بهره برداری نیروگاه طرشت (برق آلستوم) گفت: مانور مدیریت بحران با رویکرد امداد و نجات و اطفاء حریق امروز در مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید فیروزی برگزار شد.
اجرای مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در نیروگاه طرشت تهران برگزار شد
سرویس اقتصادی عصرپرس: مجید فراهانی مدیرعامل شرکت بهره برداری نیروگاه طرشت (برق آلستوم) گفت:هدف از برگزاری این مانور چگونگی آمادگی نیروهای عملیاتی این نهادها در مقابله با بحران های احتمالی آتش سوزی و سنجش میزان توانمندی و پتانسیل و عملکرد پرسنل برای برخورد با حوادث احتمالی است.

به گزارش ایرنا، فراهانی با اشاره به اینکه این مانور با رویکرد تامین امنیت و کنترل محیط پیرامونی نیروگاه اجرا شده است، گفت: این مانور با حضور آتش نشانان و مشارکت فرماندهی سازمان آتش نشانی، نیروی انتظامی و اورژانس برگزار شد.

وی درادامه به گروه های حاضر در این عملیات اشاره کرد و گفت: دو گروه از نیروهای انتظامی منطقه و راهنمایی و رانندگی برای تسهیل در تردد و جلوگیری از ترافیک احتمالی، یک اکیپ امدادی با اختصاص دو دستگاه آمبولانس مستقر در نیروگاه و سه ایستگاه آتش نشانی با تیم های فعال از آتش نشانان، نیروهای امدادی مدیریت بحران، مدیریت حراست و همچنین تمام مسئولان نیروگاه و به همراه تیم مشاوره برنامه ریزی در این مانور حضور داشته اند.

وی گفت: وقوع حوادث مختلف مانند آتش سوزی باعث بروز شرایط بحرانی در تاسیسات و نیروگاه برق شده و موجب بی برقی گسترده و مشکلات ناشی از آن در سطح شهر می شود.

فراهانی با اشاره به اینکه در طی سال رزمایش های متعددی برگزارمی شود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مانور کسب هماهنگی و آگاهی از میزان آمادگی به موقع و عملکردی مناسب در مقابله با شرایط بحرانی است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نیروگاه طرشت تصریح کرد: نهادینه سازی فرهنگ آمادگی در مقابل بحران ها با همکاری رسانه ها و دستگاه های ذیربط می تواند از حجم مشکلات ناشی از نبود هماهنگی های کاسته و روند مثبتی در عملکرد مجموعه مدیریت بحران شهر ایجاد کند.


پایان پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: