اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۹ - 23 June 2020
قالیباف در نطق پیش از دستور:
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر دفاع در نشست غیرعلنی امروز گفت: امیرحاتمی در این نشست گزارشی درباره حوزه دفاعی و صنعتی نظامی کشور به نمایندگان ارائه کرد.

برگزاری نشست غیرعلنی مجلس با حضور وزیر دفاع

به گزارش عصرپرس از خانه ملت ، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: جلسه غیرعلنی امروز از ساعت 8 صبح با حضور وزیر دفاع در مجلس برگزار شد.

وی افزود: امیرحاتمی در این جلسه گزارشی درباره حوزه دفاعی و صنعت نظامی کشور به نمایندگان ارائه کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین برخی از نمایندگان نکاتی درباره مسائل حوزه دفاعی در نشست غیرعلنی مطرح کردند.

براساس این گزارش جلسه غیرعلنی مجلس شورای به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

امیر سرلشگر امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در این جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت دفاعی و امنیتی کشور پرداختند.

توجه به آسیب های اجتماعی، به کارگیری مدیران باتجربه در مناطق محروم و ارائه لایحه انتخابات

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور خواستار رسیدگی به مسائلی چون آسیب های اجتماعی و عزل و نصب ها شد.

محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (سه شنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، پس از بیان نکاتی از سوی نمایندگان در خصوص ارائه گزارش وزیر کشور خطاب به رحمانی فضلی، گفت: لازم است نکاتی خدمت شما عرض کنم؛ با توجه به توقع و خواسته مردم در حوزه آسیب های اجتماعی و با توجه به شرایطی که بر کشور حاکم است انتظار می رود که وزارت کشور توجه و عنایت ویژه ای به آسیب های اجتماعی و نهادهای مردمی که در این حوزه کمک می کنند داشته باشد.

وی ادامه داد: معمولا اینگونه است که در مناطق محروم و دورافتاده از مدیران کم تجربه تر استفاده می شود در صورتی که این مناطق نیازمند افراد باتجربه هستند از این رو در عزل و نصب ها دقت داشته باشید.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست های کلان انتخاباتی و لایحه انتخابات که در سیاست های کلان رهبری ابلاغ شده است، اظهار داشت: انتظار می رود دولت لایحه انتخابات را براساس سیاست های کلان دنبال کند.

قالیباف با بیان اینکه نمایندگان به دنبال تغییر مدیران در حوزه شهرستان و فرمانداری به آن معنا نیستند، گفت: نمایندگان می خواهند، به کار آنهایی که کارآمد نیستند و نمایندگان از آنها اهانت مستقیم دیده اند، رسیدگی شود
نام:
ایمیل:
* نظر: