اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 12 May 2020
پزشکیان در صحن علنی مجلس
نایب رئیس مجلس با انتقاد از برخی مشکلات موجود در کشور گفت: بیدار ماندن در شب قدر باید منجر به ریشه کن شدن فساد، ظلم، نابرابری، بی انصافی و بداخلاقی از جامعه شود.
لزوم ریشه کنی فساد و رانت با نیایش در شب قدر
به گزارش عصرپرس از خانه ملت، آقای مسعود پزشکیان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: سانحه ناگوار و دلخراش پیش آمده برای شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که موجب شهادت و مجروح شدن جمعی از دریادلان ارتش حین انجام رزمایش دریایی در راستای افزایش امنیت ملی و حفظ تقویت آمادگی دفاعی کشور شد، موجب اندوه و تاسف عمیق گشت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: ضمن تجلیل از خدمات این مدافعان وطن، ضایعه وارده را به ارتشیان غیور و خانواده داغدیده از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم. در این ماه عزیز برای شهدای حادثه علو درجات و برای مجروحان سلامتی و شفای عاجل مسئلت دارم.

وی با اشاره به قرائت گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره جهش تولید و گزارش کمیسیون اقتصادی تحقیق و تفحص از وضعیت قاچاق کالا و ارز در صحن علنی مجلس اظهار کرد: ما یک ماه روزه می‌گیریم و چشم، گوش و دست خود را از هر چه غیرخداست محروم می‌کنیم. حال نباید قدر ما مسلمانان این باشد و قاچاق، رانت، رشوه و تولید شرایط فعلی را داشته باشد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر شب قدر بیدار مانده و با خدا پیمان می‌بندیم، باید با قاطعیت قدری برای خود بسازیم که برازنده مسلمانی بوده و لیاقت جامعه اسلامی باشد، اضافه کرد: پس از ۴۰ سال قدر ما نباید چنین باشد. اگر بیدار می‌مانیم و با خدا راز و نیاز می‌کنیم، باید فساد، ظلم، نابرابری، بی انصافی و بداخلاقی از جامعه ریشه کن شود. آن هنگام است که با خدای خود راستگو بوده ایم. خدا کمک کند تا بتوانیم به قدر واقعی خود برسیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: