اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 09 May 2020
معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت : هزار و ۵۰۰ تن خرما در ماه رمضان با نرخی پایین‌تر از نرخ مصوب به فروش می‌رسد.

عرضه مستقیم و توزیع ۱۵۰۰ تن خرما در ماه رمضان

به گزارش عصرپرس به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی، حسین شیرزاد درباره‌ جزییات خرید خرما در ۱۰ روز گذشته، افزود: به منظور کمک به تنظیم بازار خرمای کشور اتحادیه تعاون روستایی استان کرمان اقدام به خرید۱۵۰۰ تن خرما و ۲۰۰ تن خرمای مضافتی درجه یک کرده و به همه استان های کشور جهت عرضه مستقیم با کیفیت و قیمت مناسب ارسال شده و همچنین باعث ایجاد تعادل در بازار این محصول شده است.

وی گفت: قیمت خرید خرمای مضافتی باتوجه به کیفیت، بین ۱۶ تا ۱۷ هزار تومان برای هر کیلو بوده و با قیمت بین ۱۷ هزار و ۵۰۰ تا ۱۸ هزار و ۵۰۰ به دست مصرف کننده رسیده است در صورتی که قیمت مصوب تنظیم بازار کشور برای مصرف کننده ۲۴ هزار تومان است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی با تاکید بر این که‎‌ انواع خرما توسط شبکه استانی خریداری و فروش به صورت عرضه مستقیم انجام شده است، افزود: همچنین اتحادیه استان کرمان برای نخستین بار اقدام به اجرای طرح زنجیره خرما در استان و اقدام به ثبت برند اختصاصی (کلوتا) کرده و در هفته گذشته یک کانتینر به کشور هندوستان ارسال شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: