اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 04 May 2020
بهروز بنیادی:
عضو کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: برگزاری آزمون دکتری، کارشناسی ارشد و کنکور سراسری سال ۹۹ با رعایت فاصله گذاری اجتماعی بین داوطلبان هیچ خطری نخواهد داشت.

برگزاری کنکور با رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی خطری ندارد

به گزارش عصرپرس، بهروز بنیادی، با اشاره به تغییر زمان برگزاری آزمون دکتری، کارشناسی ارشد و کنکور سراسری سال ۹۹ درباره برگزاری یا عدم برگزاری این آزمون‌ها، عنوان کرد: با الکترونیکی شدن ثبت‌ نام کنکور عملا از تجمع در زمان ثبت نام‌ها جلوگیری شده و فقط باید در زمان برگزاری آزمون نسبت به رعایت فاصله اجتماعی دقت شود.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در محیط برگزاری آزمون نیز چنانچه فاصله بیش از 1.5 متر رعایت شود، خطری داوطلبان را تهدید نمی‌کند و حتی نیازی به استفاده از ماسک و دستکش هم نیست.

وی با بیان اینکه داوطلبان نباید دچار بلاتکلیفی شوند، اضافه کرد: در حال حاضر داوطلبان باید با تمرکز بر آزمون‌های پیش رو خود را برای کنکور آماده کنند؛ چراکه تاریخ نهایی برگزاری سه آزمون دکتری، کارشناسی ارشد و کنکور سال ۹۹ به زودی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: البته سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به درخواست‌های داوطلبان و با هماهنگی با سه وزارتخانه علوم و بهداشت و آموزش و پروش زمان برگزاری آزمون‌های دکتری، کارشناسی‌ارشد و سراسری را تغییر داد ولی قطعا هر سه آزمون برگزار خواهد شد.

به گزارش خانه ملت، پیش از این قرار بود آزمون کارشناسی ارشد در روزهای پنجشنبه ۲۲ و جمعه ۲۳ خرداد ماه و آزمون دکتری نیز روز جمعه ۹ خرداد ماه برگزار شود که زمان آن تغییر کرده و توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: