اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 22 April 2020
پزشکیان در نطق پیش از دستور:
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران را به پاسداران و بسیجیان تبریک گفت.

سپاه پاسداران باعث عزت و سربلندی مردم ایران است

به گزارش عصرپرس از خانه ملت، مسعود پزشکیان  در نشست علنی امروز (چهارشنبه سوم اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت:روز تاسیس سپاه پاسداران را خدمت همه عزیزان پاسدار و بسیجی تبریک عرض می کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی  در ادامه با قرائت خطبه ای از امیرالمومنین علی (ع) گفت: در حقیقت وجود سپاه به عنوان سنگر و دژهای محکمی است که می تواند رعیت را در مقابل  دشمنان حفظ کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر درمجلس تاکید کرد: سپاه پاسدران باعث عزت و سربلندی دین و سربلندی مردم کشور ما است و در حقیقت بدون وجود این عزیزن ما هیچ وقت نمی توانستیم روی امنیت را به خودمان ببینیم.

وی بیان داشت: وجود این عزیزان و به خصوص سپاه پاسدار باعث شد ما در طول چهل و یکسال گذشته تمام توطئه های که آمریکا در جامعه علیه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی داشت را شکست دهیم.

نایب رئیس مجلس گفت: این روز را به پاسداران سربلند تبریک عرض می کنیم  این عزیزان در تمام صحنه ها، جبهه ها، کوه ها، زلزله ها، سیل ها، بیماری ها و سازندگی با روشنی  حضور داشتند، امیدوارم قدر آنها را بدانیم و خداوند همیشه لشکریان و پاسداران ما را سربلند و با عزت قرار دهد./


نام:
ایمیل:
* نظر: