اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - 16 April 2020
رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح‌های صنعت آب و برق استان تهران:
رئیس جمهور تاکید کرد که دولت، شرکتهای خصوصی و دولتی ، نهادها و همه بخش های کشور، به رغم جنگ همزمان با دو ویروس تحریم و کرونا، لحظه ای از تلاش و فعالیت در مسیر سازندگی ایران اسلامی باز نخواهند ماند.
ملت ایران همزمان با ویروس های تحریم و کرونا درجنگ است
به گزارش عصرپرس، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه و پس از افتتاح چندین طرح بزرگ و مهم صنعت آب و برق استان تهران به ارزش 2 هزار و 800 میلیارد تومان که از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد، گفت: افتتاح این طرح ها و همچنین افتتاح طرحهایی دیگر به ارزش 50 هزار میلیارد تومان صرفا در حوزه وزارت نیرو تا پایان امسال، حاوی این پیام است که همه برای ساختن ایران اسلامی در حال تلاش و کار هستند.

رئیس جمهور خطاب به وزیر نیرو ادامه داد: در ابتدای برنامه گفتید که 50 هزار میلیاد تومان طرح و پروژه در  امسال افتتاح خواهد شد که بسیار خوشحال کننده است.
روحانی گفت: پیام این کار، آن است که ملت بزرگ ایران و همه شرکت‌های بزرگ دولتی، خصوصی، کارگران و مهندسان با وجود این که در یک جبهه با کرونا مقابله می‌کنند در جبهه دیگر به فعالیت اقتصادی و کار سازندگی در کشور ادامه می‌دهند.

وی افزود: می‌دانیم که اکنون کار کردن آسان نیست، باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از ماسک و ضدعفونی کننده‌ها استفاده کرد، اما در عین حال همانطور که رهبری بیان فرمودند که امسال سال جهش تولید است، این مسیر تولید ان‌شاءالله به خوبی ادامه پیدا می‌کند و این اولین قدم مهمی است که ما در ماه فروردین به ملت ایران عرضه می‌کنیم و امیدوارم هر هفته شاهد افتتاح‌های مهم چه در بخش وزارت نیرو و چه وزارتخانه‌های دیگر باشیم.

روحانی ادامه داد: مردم ما کاملا بدانند، اگر چه امسال، سال سختی است و همانگونه که بارها گفته‌ام ما با دو ویروس تحریم و کرونا در حال جنگ هستیم، اما در عین حال تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که از سختی مردم بکاهیم و مردم به طور مطلوب بتوانند زندگی را بگذرانند. امسال برای تمام دنیا سال سختی است و برای ما سختی مضاعف دارد.

وی افزود: خوشحالم اولین قدم را در افتتاح و تولید پروژه‌ها برداشتیم و این روند تا پایان سال انشاءالله ادامه خواهد یافت و مردم مطمئن باشند همه اعضای دولت، شرکت‌ها، نهادها و بخش‌ها اعم از خصوصی، دولتی و عمومی، لحظه‌ای نیست که فعالیت خود را متوقف کنند، بلکه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

روحانی گفت: امید است با وجود همه سختی‌ها، سال خوبی را خداوند برای ملت ما مقرر و به  بیماران شفا عنایت کند.

وی افزود: به روح پاک تمام شهدای خدمت که در این ایام برای سلامت مردم، تلاش کرده و جان خود را فدا کردند، درود فرستاده و به خانواده‌های آنان تسلیت می‌گویم.
روحانی اضافه کرد: ان‌شاءالله مردم با هماهنگی، همکاری و یکپارچگی راه سازندگی، تولید در کشور و خدمت به مردم در عین بحث سلامت و همچنین مقابله با ویروس کرونا را ادامه خواهند داد.والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.
نام:
ایمیل:
* نظر: