اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۱۱ دی ۱۳۹۵ - 31 December 2016
یک افسر پلیس برزیل به قتل سفیر یونان در آن کشور با تبانی همسر سفیر اعتراف کرد.
افسر بزریلی به قتل سفیر یونان اعتراف کرد

عصرپرس: معشوق همسر سفیر یونان که یک افسر برزیلی است به اتهام قتل بازداشت شد.
 
به گزارش العالم به نقل از اسکای نیوز عربی، امیریدیس، سفیر 59 سالۀ یونان در برزیل، از دوشنبه شب گذشته ناپدید شده و همسر او روز چهار شنبه پلیس را از این رخداد آگاه کرده بود.

تلویزیون محلی گلوبوی برزیل در گزارشی گفت سرجیو موریرا، افسر پلیس 29 ساله، عصر جمعه به ترور سفیر یونان اعتراف کرده است. این تلویزیون افزود که به گمان بازرسان پلیس، همسر سفیر و این افسر با یکدیگر این قتل را برنامه ریزی کرده اند.

افسر بزریلی به قتل سفیر یونان اعتراف کرد

در حالی که پلیس ریودیوژانیرو هنوز به گزارش تلویزیون گلوبو واکنشی نشان نداده، همسر سفیر و افسر برزیلی را بازداشت کرده است.

وزارت خارجۀ یونان نیز هنوز واکنشی به این رخداد نشان نداده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز  افسر برزیلی اعتراف کرد که سفیر یونان را به دستور همسر سفیر کشته است. 

بنا به این گزارش، آنها با کمک پسر عموی افسر که مراقب اوضاع بود، جسد سفیر را جابجا کردند. هر سه نفر در بازداشت پلیس برزیل هستند و بازجویی از آنها ادامه دارد. 

گفته می‌شود همسر سفیر یونان با افسر برزیلی رابطه نامشروع داشته است. 

پیش تر رسانه های محلی برزیل گزارش دادند: یک افسر برزیلی در خصوص قتل سفیر یونان «کریاکوس آمیریدیس» در آن کشور، مورد بازجویی قرار گرفت. 

پلیس برزیل درباره احتمال دخالت همسر برزیلی سفیر در قتل وی، دست به تحقیقات زده است. 

اعضای خانواده سفیر یونان گفتند که افسر پلیس برای ساعت ها بازجویی شد. 

افسر بزریلی به قتل سفیر یونان اعتراف کرد

تارنمای منطقه ای تله سور که مرکز آن در ونزوئلا قرار دارد روز جمعه به نقل از تلویزیون برزیلی گلوبو نوشت: سفیر یونان در برزیل سه روز پیش ناپدید شد. به گفته پلیس ریودوژانیرو، جسد احتمالی آمیریدیس در درون یک خودرو سفید رنگ سوخته پیدا شده است.

بر اساس گزارش تلویزیون گلوبو، این خودرو در محله «نووا ایگواچو» که سفیر در آن ناپدید شده بود، یافت شد و پلاک آن مطابق با خودروی اجاره ای سفیر است. آمیریدیس از سال 2012 سفیر یونان در لیبی بود و از ابتدای سال 2016 به سفارت یونان در برزیل برگزیده شد.

بر اساس گزارش های پلیس، سفیر آخرین بار روز دوشنبه در منطقه پرجمعیت «بایشادا فلومیننسه» واقع در شمال شهر ریو دو ژانیرو دیده شد.

منابع سفارت یونان در برازیلیا به روزنامه 'فولها دو سائوپائولو' گفتند که آمیریدیس به طور رسمی تا روز 9 ژانویه (20 دی) در تعطیلات به سر می‌ برد.

یک دیپلمات یونانی در این باره اشاره کرد که آخرین بار روز دوشنبه با سفیر از طریق پیامک تماس گرفت و سفارت یونان پس از این که هیچ کس نتوانست با وی تماس بگیرد، ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کرد.

پایان/

نام:
ایمیل:
* نظر: