اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - 01 March 2020
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی در مناطق مرزی و محروم کشور، گفت: مناطق محروم مرزی مبادی ورودی و خروجی بوده و نیازمند امکانات و توجه ویژه وزارت بهداشت برای مقابله با شیوع کرونا است.
کرونا ویروس و کمبود اقلام بهداشتی در کرمانشاه
به گزارش عصرپرس، شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با کمبود برخی اقلام بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در داروخانه‌ها و سرگردانی مردم برای دستیابی به آنها، گفت: مردم کرمانشاه و شهرهای مرزی چون اورامانات، پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر از کمبود اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده رنج می‌برند. مناطق محروم مرزی مبادی ورودی و خروجی بوده و نیازمند امکانات و توجه ویژه وزارت بهداشت و درمان است.

دولت کمبود اقلام بهداشتی مناطق مرزی و محروم کشور را رفع کند

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر ضمن انتقاد از نحوه توزیع اقلام بهداشتی در سطح کشور، اظهار کرد: دولت باید هر چه سریع‌تر نسبت به توزیع اقلام بهداشتی در مناطق مرزی و محروم کشور اقدام کند. ازطرفی تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تصمیمی بسیار خوبی بود که باید تدوام داشته باشد، چرا که دانش‌آموزان نمی‌توانند به صورت کامل بهداشت فردی خود را رعایت کنند. همچنین مکان‌های عمومی هم باید به صورت موقت تا زمان رفع خطر ابتلا به بیماری کرونا تعطیل باشد.

سوء مدیریت مسئولان دولتی در کنترل بیماری کرونا کاملا مشهود است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سوء مدیریت مسئولان دولتی در رابطه با پیگیری و کنترل بیماری کرونا کاملا مشهود است، ادامه داد: اکثر کشورهای جهان با این ویروس نوپدید دست و پنجه نرم می‌کنند، بر همین اساس موجی از نگرانی و ترس میان مردم جامعه وجود دارد که باید با شفافیت در ارائه اخبار و تلاش برای رفع کمبودها آرامش مردم رافراهم کنیم.  

به گزارش خانه ملت، این نماینده مردم در مجلس دهم،  با اشاره به اینکه پزشکان و متخصصان بسیار خوبی در کشور داریم اما متاسفانه سوء مدیریت و کمبود امکانات موجب افزایش مشکلات شده است، خاطرنشان کرد: معتقدم با همت، تلاش و مدیریت مناسب مسئولان و همکاری مردم می‌توانیم بر این بیماری غلبه کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: