اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - 23 February 2020
درخواست شهردار تهران از شهروندان
شهردار تهران در باره اقدامات شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا ضمن تاکید بر ضدعفونی سازی اماکن عمومی گفت: از مردم خواست داریم تا جای ممکن از رفت و آمدهای غیرضروری خودداری کنند.
شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنید
خبرنگار: پویا مرادی
به گزارش عصرپرس،شهردارتهران امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران افزود: روند ضدعفونی کردن اماکن عمومی پایتخت تا زمان فروکش کردن بحران کرونا ادامه خواهد داشت.

حناچی تصریح کرد: شهرداری بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت برای مبارزه با ویروس کرونا عمل خواهد کرد و در این زمینه همکاری نزدیکی بین وزارت بهداشت و شهرداری وجود دارد.

شهردار تهران با اشاره به نامه اش به وزیر بهداشت گفت: در این نامه بر همکاری شهرداری تهران با وزارت بهداشت در اجرای پروتکل‌های بهداشتی تاکید شده است.

حناچی در خصوص آخرین وضعیت «مرتضی رحمان‌زاده» شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: طی تماس تلفنی که پنجشنبه با وی داشتم شرایطش نسبت به گذشته بهتر شده و رو به بهبودی است.

وی افزود: ۳ آزمایش از ۴ آزمایشی که برای شهردار منطقه ۱۳ انجام شده، مثبت بوده و ابتلای وی به ویروس کرونا تأیید شده است.

حناچی تصریح کرد: شهردار منطقه ۱۳ اکنون روند درمانی خود را طی می‌کند.

شهردار تهران در خصوص اینکه آیا یکی از معاونین شهردار منطقه ۱۵ نیز مبتلا به کرونا شده است؟، گفت: وی مشکوک به آنفولانزا است.

حناچی درباره نگرانی مردم برای حضور در اماکن عمومی مانند ایستگاه های مترو گفت: برای ضدعفونی کردن این محیط ها تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم اما به هر حال بهترین راه این است که مردم تا جای ممکن در این اماکن حاضر نشوند تا سلامتی شان حفظ شود. 

وی گفت مترو و ناوگان حمل و نقل شهری با تلاش همکاران به کار خود ادامه می دهد اما ما هم بر اساس دستورات وزارت بهداشت ضدعفونی کردن این اماکن را انجام خواهیم داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: