اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۵ - 26 December 2016
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی
شورای امنیت سازمان ملل متحد تصمیم صحیحی اتخاذ کرد و برای اولین بار قطعنامه‌ای را در جهت محکومیت رژیم صهیونیستی صادر کرد.

کار سازمان ملل در محکومیت اسراییل شایسته تقدیر است

عصرپرس: سیدقاسم جاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص صدور اولین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی، اظهار داشت: شورای امنیت سازمان ملل متحد  تصمیم صحیحی اتخاذ کرد و برای اولین بار قطعنامه‌ای را در جهت محکومیت رژیم صهیونیستی صادر کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: محکومیت شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد، موضوع مثبتی است که این اقدام صحیح شایسته تقدیر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حقوق مردم مظلوم فلسطین باید بیش از این میزان، مورد توجه سازمان ملل متحد و سایر مراجع بین المللی قرار گیرد.
جاسمی با ابراز امیدواری نسبت به تداوم موضع گیری صحیح از سوی سازمان ملل متحد، متذکر شد: امیدواریم که سازمان ملل بر سر عقل بیاید و چنین اقدامات صحیحی را در حق مردم فلسطین و سایر مظلومان جهان مجددا انجام دهد.

وی افزود: با چنین اقداماتی می‌توان امیدوار بود که سازمان ملل متحد به جایگاه اصلی خود که مبارزه به ظلم است، بازگردد. سازمان ملل متحد باید نشان دهد که مدافع ظالمین نیست. مصداق بارز ظالم رژیم صهیونیستی و نماد مظلومین نیز مردم فلسطین است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا برای اولین بار از حق وتوی خود در قبال قطعنامه ای که علیه اسرائیل صادر شده، استفاده نکرده است، گفت: بنا برهمین اقدام، نمی‌توان با قاطعیت بیان کرد که آمریکا موضع خود را نسبت به رژیم صهیونیستی تغییر داده است.

پایان/

نام:
ایمیل:
* نظر: