اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۸ - 07 January 2020
فرمانده سپاه پاسداران:
فرمانده سپاه پاسداران اعلام کرد: حرف آخر را اول می زنم انتقام می گیریم آرام باشید به آینده فکر کنید ما می خواهیم آینده جدیدی بسازیم.

حرف آخر را اول می‌زنم‏، انتقام می‌گیریمبه گزارش عصرپرس، سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران در مراسم تشییع پیکر مطهر سپهبد سلیمانی و شهید سرتیپ پاسدار پورجعفری در میدان آزادی شهر کرمان گفت:سردار رشید جهان اسلام شهید سلیمانی اسوه حیات ونجابت است .

وی افزود: سرتیپ پاسدار پورجعفری نیز افتخار دیگری برای شما است.

سردار سلامی بابیان اینکه سردار در شجاعت مالک اشتر بود و تا نزدیک عمود خیمه دشمن می رفت افزود: او وفاداری بود که با دستانی جدا به شهادت رسید.

سردار سلامی با بیان این که شهید سلیمانی 41 سال لباس جهاد به تن داشت از دشمن هرگز نلرزید اظهار داشت: شخصیت او فراتر از جهان اسلام است و الان همه جهان با تحسین از او یاد می کنند و هرگز خورشید را نمی توان خاموش کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به این که او راهی را آغاز کرده که در نهایت به پیروزی اسلام می انجامد خاطر نشان کرد : سلیمانی خود را برتر از هیچ سربازی ندید و درجه برایش اهمیتی نداشت او شخصیتی جدی و سینه اش در مقابل کفار مستحکم بود.

 شهید قاسم سلیمانی از قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناکتر است

سردار سلامی همچنین با بیان این که امروز چهره کرمان آسمانی شده یاداور شد : شهادت او نقطه پایان نیست و امروز نقطه اغاز جدیدی است که راهی تازه در مقابل دشمن شروع شده و شهید سلیمانی از زنده او زنده تر است واین برای دشمن خطرناکتر است.

سپهبد شهید ما معمار شکست‌های ۴ دهه پی در پی امریکا از مسلمانان جهان است

فرمانده سپاه پاسداران همچنین با اذعان به اینکه دشمن از شهید سلیمانی به شدت هراس داشت و او معمار شکستهای امریکا است اظهار داشت : او دشمنان را در همه جا تعقیب می کرد و رژیم صهیونیستی را در حصار فلسطین قرار دارد .

سردار سلامی همچنین یاداور شد: شهید سلیمانی آرامش مسلمانان برایش مهم بود و اجازه نداد دشمنان رویای باطلشان محقق شود و از سیطره امریکا بر عراق جلوگیری کرد و در یمن پیروزی بزرگی در مقابل دشمن بدست آورد.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهادت سردار ما نقطه آغاز اخراج امریکا از منطقه است ودنیا این را خواهد دید.

وی با اشاره به انتقام گرفتن از امریکاییها گفت: آنها سالها با هزینه زیاد تلاش کردند مردم را ناامید کنند و از رهبر دور کنند اما امروز انقلاب دوباره بیش از گذشته زنده شد و این را سردار با پیکر عزیزش به ما می گویند.

مسلمانان هیچ نقطه امنی برای امریکا در هیچ جای دنیا نخواهند گذاشت

سردار سلامی با بیان اینکه مسلمانان در هیچ کجا هیچ نقطه امنی برای امریکا نخواهند گذاشت خاطرنشان کرد:سرمایه آنها دور ریخته شد چرا که مردم ما با قلبهای خود می جنگند و جهان اسلام به زودی از شر شیطان آزاد می شود.

وی تاکید کرد: انتقام می گیرم اما هر خطایی که بکنند آنجایی را که دوست دارند به اتش می کشیم و خودشان می دانند آنجا کجاست.

فرمانده کل سپاه گفت: من صمیمانه خاک پای همه مردم ایران را می بوسم و امروز مرزها از بین رفته و من از همه مهمانان تشکر می کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر: