اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۱۳ دی ۱۳۹۸ - 03 January 2020
آغاز فصلی جدید برای حرکت سپاه؛
سخنگوی سپاه اعلام کرد: به دنبال ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دست امریکایی‌ها از امروز سپاه فصل جدیدی برای حرکت خود آغاز می‌کند و قطعا شادی لحظه‌ای امریکا و اسرائیل را خیلی زود به عزا تبدیل می‌کنیم.

شادی امریکا و اسرائیل را خیلی زود به عزا تبدیل می‌کنیمبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از صدا و سیما، سردار رمضان شریف ضمن تسلیت و تبریک به خانواده شهید سلیمانی و خانواده شهدا و همه آزادگان و همه انسان‌های ظلم ستیز اظهار داشت: سردار قاسم سلیمانی یکی از فرماندهان با تدبیر، شجاع، ولایت مدار و انقلابی بود که در طول عمر پربرکت خودش در طول چهل سال گذشته برای امنیت کشور و امت اسلامی با دشمنان قسم خورده امت اسلامی مجاهدت‌های فراوانی کرد.

وی افزود: سردار سلیمانی در عرصه‌ها و خطر‌های فراوانی قرار گرفت و در صحنه‌های دفاع مقدس بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفت و در توانمند کردن جبهه مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی تا مرز شهادت بار‌ها پیش رفت و چندین بار مجروح شد.

سردار رمضان شریف با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی قبل از اینکه به شهادت برسد در سفر مقام معظم رهبری به کرمان لقب شهادت را دریافت کرد، افزود: او جانبازی بود که بالاترین مدال نظام افتخار ایران را از سوی مقام معظم رهبری داشت، اما همواره خودش را سرباز ولایت و امت اسلامی می‌دانست.

وی تاکید کرد: آرمان‌های شهید سلیمانی کاملا مشخص است و آموزش‌های لازم برای جبهه مقاومت و تدبیر‌های لازم در طول حیات این شهید، روشن و واضح است و قطعا این شادی لحظه‌ای امریکا و صهیونیست‌ها دیری نپاید که تبدیل به عزا خواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم فهیم ایران اسلامی و جبهه مقاومت در طول و عرض جغرافیایی جهان اسلام انتقام خون این شهید سرافراز را که به چیزی جز سرافرازی و سربلندی ملت ایران و امت اسلامی و آزادی قدس نمی‌اندیشید، ​خواهد گرفت.

سردار رمضان شریف گفت: ما مطمئن هستیم تربیت یافتگان این فرمانده لایق و شجاع حتما آرمان‌های ترسیم شده توسط حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری را محقق خواهد کرد.

وی افزود: سپاه قاسم سلیمانی‌های متعددی را دارد هرچند که فرهنگ سپاه ایجاب نمی‌کند در زمان حضور سرداران سرافراز خودش جایگزین آن‌ها را به جامعه معرفی کند، اما هستند انسان‌های بسیار شجاعی در خانواده شجاع پاسداران و در مجموعه جبهه مقاومت که گسترش بیشتری هم دارد و راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه بسیار از خبر شهادت سردار سلیمانی متاثر شدیم، گفت: عزم ما برای گرفتن انتقام از امریکای جنایتکار و صهیونیست‌های غاصب بیشتر خواهد بود، قطعا این اتفاق رقم خواهد خورد و ما راهی را شروع کرده ایم در چهل سال گذشته که سرداران متعددی را در این راه تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی و امنیت میهن اسلامی کردیم که بخش عمده‌ای از این راه را پیموده ایم.

سردار رمضان شریف با اشاره به شهادت سردار شهید تهرانی مقدم در سال‌های گذشته افزود: سردار شهید تهرانی مقدم کسی بود که به نابودی اسرائیل می‌اندیشید و مقدماتی را فراهم کرد که بخشی از این راه را رفتیم و شهید سلیمانی با تدبیر، درایت و حضور لحظه‌ای خودش در میدان شرایطی را پذیرفت که امروز اسرائیل و امریکا دست به یک اقدام آشکار و یک جنایت بسیار روشن و مخالف همه قوانین و مقررات بین المللی زدند، اما مطمئن باشند پاسخ سختی را دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: به محض دریافت مقدمات انتقال پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی به میهن برنامه‌های تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید سلیمانی را اعلام می‌کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: