اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۸ - 23 December 2019
معاون اول رئیس جمهور امروز دوشنبه به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه عمرانی، کشاورزی و گردشگری وارد استان بوشهر شد.

افتتاح چند پروژه دراستان بوشهر با حضورجهانگیری

به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهور، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در جریان سفر یکروزه به استان بوشهر ضمن افتتاح پروژه 1500 هکتاری سیستم های نوین آبیاری با توضیحات مسئولین و مجریان اجرای پروژه از جزئیات و میزان اثرگذاری اجرای سیستم های نوین آبیاری در بالارفتن راندمان و بازدهی مطلع شد.

این طرح در زمینی به مساحت 1500 هکتار و با مشارکت 102 بهره بردار اجرا شده است. هدف از اجرای این طرح افزایش میزان آبیاری و کارایی مصرف آب کشاورزی و نیز حفظ منابع آب و خاک است و میزان سرمایه گذاری انجام شده در این طرح 240 میلیارد ریال بوده است.

افتتاح طرح احداث و توسعه گلخانه در استان بوشهر

معاون اول رییس جمهور طرح احداث و توسعه گلخانه در استان بوشهر را افتتاح کرد.

اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در ادامه برنامه های سفر یکروزه خود به استان بوشهر، طرح احداث و توسعه گلخانه با ظرفیت تولید 16 هزارتن محصول را افتتاح کرد و با توضیحات مسئولین اجرای این پروژه در جریان جزئیات فنی و میزان تولید سالانه قرار گرفت.

گفتنی است این طرح در زمینی به مساحت 75 هکتار و با سرمایه گذاری 1567 میلیارد ریال اجرا شده است. این طرح که با هدف افزایش بهره وری و کارایی مصرف آب کشاورزی اجرا شده است، ‌برای 675 نفر به صورت مستقیم اشتغال آفرینی کرده است.

افتتاح دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و جشنواره گردشگری روستایی استان بوشهر

افتتاح دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و جشنواره گردشگری روستایی استان بوشهر اسحاق جهانگیری صبح امروز (دوشنبه) در جریان سفر به استان بوشهر، با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این استان ضمن افتتاح دهمین نمایشگاه صنایع دستی و جشنواره گردشگری روستایی استان بوشهر که با مشارکت 30 استان برگزار شده است از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

از جمله صنایع ارائه شده در این نمایشگاه حصیربافی، عبابافی، زیورآلات سنگ و شیشه و تولیدات دریایی بود و همچنین تعدادی از روستاهای نمونه گردشگری در این نمایشگاه به معرفی جاذبه های خود پرداخته بودند.


نام:
ایمیل:
* نظر: