اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - 18 November 2019
رئیس مجلس با سپاسگزاری از سخنان راهگشا و حکیمانه مقام معظم رهبری، گفت: نمایندگان دغدغه های مردم در زمینه مشکلات اقتصادی را با جدیت دنبال خواهند کرد و با همگرایی بیشتر مجالی برای آشفته سازی کشور توسط آمریکا و منافقان ضدانقلاب نخواهند داد.

ارجاع لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها جهت رفع ابهامات به کمیسیون مشترک

به گزارش عصرپرس از خانه ملت، علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی صبح امروز(دوشنبه، 27 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: از رهبر معظم انقلاب اسلامی سپاسگزاری می کنیم که با سخنان راهگشا و حکیمانه خود در روز گذشته مسیر حرکت اصلی مردم و مسئولان را در مورد حوادث چند روز اخیر روشن کردند بنابراین همه بخش های حکومت باید ضمن توجه جدی به شرایط کشور برای رفع مسائل و دغدغه مردم به ویژه در کنترل قیمت ها همت داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، ادامه داد: هم راستایی قوای مختلف در این شرایط ضرورت دارد، توجه دادن همگان توسط جنابعالی در زمینه رفتار ظالمانه اغتشاش‌گران، آشوبگران و تاکید بر امنیت کشور و وفاق همه قوای کشور در مقابله با آنها، این دسیسه چندجانبه دشمنان را بیشتر از گذشته آشکار می سازد.

لاریجانی با اشاره به اظهارات پمپئو، تصریح کرد: وقتی وزیر خارجه بی آبروی آمریکا با بی‌شرمی و فرصت طلبی احمقانه، آشکارا از آتش زدن اموال مردم حمایت می کند و این امر را دفاع از مردم ایران می‌سراید، با این اقدام در واقع به خوبی رفتار دروغین و ریاکارانه خود را نسبت به ملت ایران نشان می دهد که هدف آمریکا نسبت به ایران چیزی جز بهم ریختن امنیت کشور و آتش زدن منافع ملت نیست.

رئیس قوه مقننه کشورمان یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن بیانات عمیق و مدبرانه مقام معظم رهبری، تبعیت از مسیر تعیین شده جنابعالی را لازم دانسته و دغدغه های مردم در زمینه مشکلات اقتصادی را با جدیت دنبال خواهند کرد و با همگرایی بیشتر مجالی برای آشفته سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق ضدانقلاب نخواهند داد.

ارجاع لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها جهت رفع ابهامات به کمیسیون مشترک

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها جهت رفع ابهامات به کمیسیون مشترک ارجاع داده می شود.

علی لاریجانی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 27 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها، گفت: بنا به درخواست پروانه مافی رئیس کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها مواد 5 تا 23 این لایحه جهت رفع ابهامات موجود به این کمیسیون ارجاع داده می شود تا در مدت 2 هفته آینده اصلاح شود.

نمایندگان مجلس با 158 رأی موافق، 27 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از 225 نماینده حاضر در جلسه با ارجاع لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها به کمیسیون مشترک موافقت کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر: