اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - 20 October 2019
سوء استفاده کنندگان از بی‌اطلاعی مسافران، افزایش عوارض گمرکی واردات تلفن همراه مسافری را بهانه کرده‌اند و پیامکی با این عنوان برای آن‌ها ارسال می‌کنند که گمرک ایران اعلام کرده که این پیامک جعلی است.

پیامک جعلی، این بار برای عوارض گمرکی ورود تلفن همراه

به گزارش عصرپرس: به تازگی برای مقابله با قاچاق تلفن همراه به کشور و سوءاستفاده از واردات گوشی همراه مسافری، معاون فنی گمرک خبر داد که حقوق و عوارض ورودی تلفن همراه از این به بعد با نرخ ارز سنا محاسبه می‌شود.

این تصمیم در شرایطی اخذ شد که میلیون‌ها زائر ایرانی برای مراسم اربعین، عازم کربلا شده‌اند و احتمالا از ابلاغیه جدید ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بی‌خبر باشند.

این بار سوء استفاده کنندگان از بی‌اطلاعی مسافران، افزایش عوارض گمرکی واردات تلفن همراه مسافری را بهانه کرده‌اند و پیامکی با این عنوان برای آن‌ها ارسال می‌کنند: «با توجه به افزایش نرخ گمرکی تلفن همراه شناسه دستگاه شما به مبلغ ۶ هزار تومان شامل اصلاحیه گمرکی خواهد شد. لطفا نسبت به پرداخت گمرکی و جلوگیری از قطع شدن تلفن همراه خود اقدام کنید. آخرین مهلت پرداخت قانونی ۹۸.۷.۳۱ از طریق لینک زیر خواهد بود: http://irica.run»

به گزارش ایرنا، گمرک ایران در این زمینه اعلام کرده که پیامک پرداخت عوارض گمرکی اضافی برای تلفن همراه، جعلی است. بنابراین مسافران از مراجعه به سایت مذکور و پرداخت هرگونه هزینه اضافی در آنجا خودداری کنند.

پیامک جعلی، این بار برای عوارض گمرکی ورود تلفن همراه
نام:
ایمیل:
* نظر: