اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - 20 October 2019
در پی درگذشت دکتر محمد احمدیان، معاون اسبق وزارت نیرو و از مدیران باسابقه صنعت برق و انرژی کشور، وزیر نیرو در پیامی این ضایعه بزرگ را به خانواده و همکاران آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، متن پیام رضا اردکانیان وزیر نیرو به این شرح است:

پیام تسلیت وزیر نیرو در پی درگذشت دکتر احمدیان

انالله واناالیه راجعون

عروج ناباورانه همکار ارجمند جناب آقای دکتر محمد احمدیان، معاون پیشین برق و انرژی وزارت نیرو، معاون سازمان انرژی اتمی و مدیر عامل شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران را به خانواده‌ محترم و داغ دیده ایشان و تمامی همکاران در وزارت نیرو و سازمان انرژی اتمی ایران تسلیت می‌گویم.

سابقه همکاری آن فقید سعید با وزارت نیرو و اینجانب، به سالهای اول پیروزی انقلاب اسلامی و وزارت شهید دکتر عباسپور باز می گردد. مرحوم دکتر احمدیان از آن هنگام در جایگاه های حساسی از جمله معاونت امور نیروی انسانی وزارت نیرو ، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت وزارت نیرو،ریاست هیات مدیره و مدیریت عامل توانیر و معاونت امور برق و انرژی وزارت نیرو، منشاء خدمات ارزشمندی بوده اند و بی‌گمان فقدان ایشان، ضایعه‌ای بزرگ و دردناک برای همکارانشان در وزارت نیرو، صنعت برق و انرژی و جامعه علمی کشور خواهد بود.

در سالروز اربعین سرور و سالار شهیدان، از خداوند منان خواستارم روح آن بزرگوار را با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور گرداند و برای بازماندگان، شکیبایی و سلامت خواهانم.


نام:
ایمیل:
* نظر: