اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - 16 October 2019
معاون اول رئیس جمهور به وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت دستور داد تا مساعدت لازم را برای تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به خارج از کشور انجام دهند.

پیش نویس لایحه

به گزارش عصرپرس، در جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران که به ریاست اسحاق جهانگیری برگزار شد، وزارت جهاد کشاورزی گزارشی درخصوص رشد تولید محصولات کشاورزی در کشور و اقدامات صورت گرفته، ارائه داد.

 تصویب پیش نویس لایحه "حمایت از سهامداران خرد"

دولت با هدف جلوگیری از نادیده گرفته شدن حقوق سهامداران خرد و با توجه به اینکه تصمیم گیری های اساسی شرکت ها توسط سهامداران عمده صورت می گیرد و نیز به منظور بهبود رتبه ایران در شاخص «حمایت از سهامداران خرد»، پیش نویس لایحه «حمایت از سهامداران خرد» مبتنی بر اصلاح لایحه قانونی اصلاح قسمتی از مواد قانون تجارت را تصویب نمود.

 لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی تصویب شد

دولت به منظور الحاق نقاط دارای توجیه از شهرستان های همجوار بندرانزلی به منطقه آزاد تجاری – صنعتی بندرانزلی، ضمن موافقت با پیشنهاد اصلاح قانون ایجاد مناطق آزاد تجاری – صنعتی آبادان، و خرمشهر، جلفا و بندرانزلی، مصوب کرد این پیشنهاد در قالب لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری – صنعتی انزلی جهت سیر مراحل قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: