اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - 02 October 2019
دبیر کمیته فنی نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب:
دبیر کمیته فنی پانزدهمین نمایشگاه بین‎‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با اشاره به رشد هفت برابری حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این رویداد بین‌المللی گفت: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه امسال حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز صاحب سبک و تکنولوژی برای رفع آلاینده‌های نوظهور در بخش آبفا بوده است.

رشد 7 برابری حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه آب و فاضلاب

به گزارش عصرپرس، حمیدرضا کشفی با اشاره به اینکه نمایشگاه پانزدهم صنعت آب و فاضلاب با استقبال خوبی از سوی بخش خصوصی برای حضور در این رویداد بین‌المللی روبه‌رو شده است، عنوان کرد: یکی از شاخص‌های این دوره، برپایی نشست‌های تخصصی همزمان با برگزاری نمایشگاه بوده است.

وی افزود: در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه نشست‌‌ مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای، معاونان فنی و مهندسی شرکت‌های آب و فاضلاب، معاونان بهره‌برداری شرکت‌های آبفا و یک نشست تخصصی نیز خاص شتاب دهنده‌ها و شرکت‌های دانش بنیان برگزار شده و با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده است.

کشفی تاکید کرد: در نمایشگاه پانزدهم چالش‌های صنعت آب و فاضلاب در ارتباط با بخش خصوصی و نحوه تعامل با این بخش به جهت رونق تولید داخل مورد توجه خاص قرار گرفته است و امیدواریم مباحث یاد شده پس از نمایشگاه دنبال شده تا آن‌ها را به نتیجه مناسب برسانیم.

دبیر کمیته فنی پانزدهمین نمایشگاه بین‎‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های نمایشگاه امسال حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز صاحب سبک و تکنولوژی برای رفع آلاینده‌های نوظهور در بخش آب و فاضلاب بوده است.

وی با اشاره به رشد هفت برابری حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب ایران، گفت: دستاوردهای ارائه شده در این بخش به شکل بسیار مناسبی مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است و امیدواریم جوانانی که به تازگی وارد این عرصه این صنعت شده‌اند بتوانند با توسعه بازاریابی مناسب خود حضور بیشتری در پروژه‌های بخش آب و فاضلاب داشته باشند.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: