اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - 30 September 2019
نایب رئیس قرارگاه اربعین در آبفای خوزستان:
نایب رئیس قرارگاه اربعین در آبفای خوزستان با بیان اینکه مشکلی برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز موکب‌های اربعین در شلمچه و چذابه وجود ندارد، گفت: در ایام اربعین روزانه 4000 متر مکعب آب آشامیدنی به موکب‌های اربعین در شلمچه پمپاژ خواهد شد.

آب شرب موکب‌های اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه تامین می‌شود

به گزارش عصرپرس ازپایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، حمید محبی با بیان اینکه در بخش تامین آب برای موکب‌های اربعین اقدام خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: پیش‌بینی لازم برای تامین، ذخیره و توزیع آب آشامیدنی بین موکب‌های شلمچه و چذابه انجام شده است.

نایب رئیس قرارگاه اربعین در آبفای خوزستان گفت: اربعین سال گذشته علاوه بر ایجاد شبکه آبرسانی بین موکب‌ها در شملچه، بین ۶۰ تا ۱۰۰ هزار لیتر آب در مخازن موکب‌ها ذخیره‌سازی شد که امسال با توجه به پیش‌بینی افزایش جمعیت زائران، این میزان به ۲۶۰ هزار لیتر افزایش یافته است.

محبی همچنین افزود: در اربعین پارسال ۳۳ دستگاه تانکر سیار، آب مورد نیاز موکب‌ها در مرز شلمچه را تامین کردند که امسال تاکنون ۱۰ دستگاه تانکر آماده شده و انتظار می‌رود سایر تانکرهای آبرسانی نیز از سوی استان‌ها و شهرهای معین تامین شوند.

محبی با اشاره به شرایط آبرسانی مرز چذابه خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، به میزان مورد نیاز جمعیت زائران اربعین، آب آشامیدنی تامین می‌شود و مشکلی در تامین آب شرب در مرز چذابه وجود ندارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: