اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - 01 September 2019
مدیر اجرایی شرکت فاضلاب تهران خبر داد:
مدیر اجرایی شرکت فاضلاب تهران از پیشرفت ۹۵ درصدی عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب مناطق مرکزی پایتخت خبر داد.

پیشرفت ۹۵ درصدی شبکه فاضلاب مناطق مرکزی تهرانبه‌ گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، عباس ثامنی مدیر اجرایی شرکت فاضلاب تهران گفت: شبکه فاضلاب طراحی‌شده برای مناطق مرکزی تهران حدود ۲۰۰۰ کیلومتر است که تاکنون ۱۹۰۰ کیلومتر آن اجرا و لوله‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: از میزان شبکه باقی‌مانده حدود۳۰ کیلومتر آن نیز تا پایان امسال اجرا خواهد شد.

مدیر اجرایی شرکت فاضلاب تهران با اشاره به رفع گسستگی در نواحی مرکزی گفت: از ابتدای امسال تاکنون در پنج نقطه رفع انفصال انجام شده که می‌توان به تقاطع جمهوری و ظهیرالاسلام با قطر ۷۰۰ میلی‌متر و خیابان کاج ضلع شمالی بیمارستان خانواده، خیابان سعدی از خیابان صفا تا خیابان قاعدی، خیابان مولوی تقاطع وحدت اسلامی با اقطار ۳۰۰ میلی‌متر و فرعی‌های خیابان مولوی اشاره کرد.

با رفع نقاط گسستگی و تکمیل خط انتقال، این محدوده برای نصب انشعاب‌ها به شرکت‌های آبفای مناطق ۲ و ۴ تهران تحویل می‌شود.

به گفته ثامنی قطر لوله‌گذاری شبکه در این مناطق از ۲۵۰ تا۷۰۰ میلی‌متر است که به دلیل واقع‌شدن مراکز تجاری متعدد شامل سفارت‌خانه‌ها، ادارات دولتی و وزارتخانه‌ها در این محدوده اجرای شبکه با شرایط ویژه‌ای انجام می‌شود.

ناحیه مرکزی تهران مناطق 12، 13، 14، 15، 16 و 20 شهرداری تهران را شامل می‌شود و با اتمام پروژه، فاضلاب مناطق مرکزی از طریق خط انتقال ۱۸۰۰ میلی‌متر به تونل فاضلاب‌رو شرق منتقل خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: