اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - 17 August 2019
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه فرهنگ مردم پاوه و فرهنگ مقاومت در سراسر منطقه منتشر شده است گفت: الگوی جبهه مقاومت از درون پاوه جوشید.

الگوی جبهه مقاومت از درون پاوه جوشید

به گزارش عصرپرس به نقل از سپاه نیوز؛  سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره حماسه پاوه اظهار داشت: همواره غرب به دنبال باز کردن دروازه‌ای برای تصرف و اشغال کشورهای اسلامی بوده و پس از جنگ‌های صلیبی نیز 500 سال اروپایی‌ها و به دنبال آن در 100 سال اخیر آمریکایی‌ها همین روش را تداوم بخشیده اند.

وی افزود: ما در مقابل خود از غربی‌ها و اروپایی‌ها چیزی جز مداخله، برخوردهای خصمانه، قتل، خونریزی، اشغال و چپاول در رابطه با کشورهای اسلامی مشاهده نمی‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب در سال 57  پایان یافتن این مداخلات، چپاول، غارتگری، وحشی‌گری و استثمار و استعمار ملت‌های مسلمان محسوب می‌شود عنوان کرد: به همین دلیل بعد از پیروزی انقلاب شاهد گشوده شدن یک جبهه بزرگ در مقابل انقلاب اسلامی و به‌ویژه ملت ایران هستیم.

سردارسلیمانی بیان کرد: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب نه‌تنها به دنبال جنگ نبود بلکه به دنبال آن بود که خلأهای باقی مانده از رژیم منفور پهلوی را سامان دهد و با ایجاد عدالت براساس اصول مکتب رهایی‌بخش اسلام یک جامعه توحیدی را بسازد، اما جبهه استکبار قدم به میدان گذاشت و فتنه‌ها و توطئه‌ها را یکی پس از دیگری به مرحله اجرا گذاشت.

وی با اشاره به اینکه در 500 سال اخیر 400 سال جنگ و خونریزی مستقیم علیه کشورهای مسلمان در دستور کار قرار گرفت گفت: پس از آنکه اروپایی‌ها و غربی‌ها با تفاوت‌های ما آشنا شدند از این تفاوت‌ها با راهبرد نفوذ استفاده کردند و سیاست‌های مداخله‌گرانه و خصمانه خود را با هزینه‌های کم و با استفاده از هزینه‌های ملت‌های مسلمان علیه کشورهای اسلامی به مرحله اجرا گذاشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در این راه حکام سرسپرده، وابسته و خودفروخته به جبهه استکبار برای تأمین این هزینه‌ها سنگ تمام گذاشتند افزود: پیروزی انقلاب سبب شد این جبهه در مقابل دنیای استکبار باز شود و از طرف دیگر سیاست‌ها، فتنه‌انگیزی‌ها، تزویر و مداخله شدت بگیرد.

وی افزود: حماسه پاوه یک حادثه در جغرافیای پاوه نبود بلکه یک حادثه بزرگ به وسعت جهان اسلام بود که نقطه عزیمت جبهه، فرهنگ و گفتمان‌سازی مقاومت، ایثارگری و فداکاری محسوب می‌شود.

سردارسلیمانی بیان کرد: در حماسه پاوه سه ضلع رهبری امام(ره)، مدافعان و مردم توانستند حادثه‌ای را رقم بزنند که امروز جهان اسلام با تأسی و الگوگیری از آن یک جبهه بزرگ با عنوان جبهه مقاومت و یک سلسله پیروزی‌های بزرگ را در کارنامه خود خلق کنند.

وی افزود: بنابراین نگین انگشتری جبهه‌های مقاومت به فرماندهی پیش قراول و سردار جبهه‌‌های مقاومت شهید چمران و با حضور مدافعان و پشتیبانی و حضور مردم فداکار و ولایتمدار پاوه و فرمان تاریخی امام(ره) رقم خورد و این صفحه پرافتخار و با عظمت گشوده در تاریخ ما و تاریخ جهان اسلام و ملت‌های مسلمان هیچگاه بسته نخواهد شد و و همچنان تداوم دارد.

سردارسلیمانی گفت: جبهه مقاومت در سواحل مدیترانه و در سرزمین‌های اشغالی و در غزه و نوار باختری کرانه رود اردن، لبنان، سوریه و بین‌النهرین و کشور عراق و در شمال آفریقا افتخارات و کارنامه درخشانی را رقم زده و همچنان با عظمت و اقتدار به پیش می‌رود و این الگو از درون پاوه در مرداد 58 جوشید و همچنان با اقتدار و عظمت به پیش می‌رود.

وی عنوان کرد: امروز نیز مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین، مردم ایران و مدافعان این سرزمین و جهان اسلام یک جبهه واحد را در کنار سایر ملت‌های مسلمان و در مقابل جبهه استکباری شکل داده‌اند.

سردارسلیمانی گفت: جبهه مقاومت در پاوه همچنان افتخارات و پیروزی‌هایی را برای انقلاب اسلامی رقم می‌زند و خواهد زد و دنیای استکبار، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها که در مقابل انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران مانع‌تراشی و ایستادگی و از توانایی‌های خود برای متوقف کردن انقلاب استفاده می‌کنند راهی جز پذیرش شکست و زبونی را نمی‌توانند داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  اظهار کرد: امروز پاوه با عظمت و افتخار می‌درخشد و ایستاده است اما دشمنان این مردم زبون و خوار شده‌اند و هیچ وجودی ندارند.

وی با اشاره به اینکه امروز فرهنگ مردم پاوه و فرهنگ مقاومت در سراسر منطقه منتشر شده است گفت: دشمن به حرکت درآمده و تجهیز شده توسط آمریکا نیز در مقابل جبهه‌های مقاومت به هزیمت افتاده و از مقابل این جبهه‌ها شکست خورد و دچار فروپاشی شد.

سردارسلیمانی با بیان اینکه امروز این فرهنگ، تفکر و گفتمان، راه پیروزی ملت‌های مسلمان شده است، افزود: امروز فرهنگ مقاومت و ایثار یک گفتمان بین کشورهای مسلمان و ملت‌های دنیا محسوب می‌شود و مردم ایران درس فداکاری و ایثارگری را به دنیا داده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: امروز در بعد سیاست یک مکتب سیاسی موفقیت‌آمیز در مقابل مکاتب سیاسی دنیا داریم و با یک مردم سالاری دینی و قانون اساسی مترقی مواجه هستیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: