اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۸ - 17 July 2019
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مرزها آماده سرمایه گذاری است، گفت: امنیت مرزهای کشور با وجود نیروهای مسلح پایدار است.

امنیت مرزها با وجود نیروهای مسلح پایدار است

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان گلستان، اظهار کرد: امروز تمام عزت، سرافرازی، شرف و زندگی ما مدیون دین اسلام و سکانداری نایب امام عصر (عج) و ادامه دهندگان راه و  رسالت اولیا و انبیاء الهی  است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها به عنوان یک مجاهد واقعی، عزت و شرف را هر لحظه به ما هدیه می کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی به استکبار نشان داد که قدرت نرم بالاتر از قدرت سخت بوده و این عزت جمهوری اسلامی و تمام ایرانیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان افزود: دوری طولانی مدت، برای مرزبانان از خانواده با توجه به شرایط خدمتی، طبیعی است اما مهم ترین خواسته مرزبانان دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رضایی ادامه داد: استکبار در کشورهای پیرامونی فتنه کرده و هدف آنها جمهوری اسلامی ایران و توطئه برای کشورمان است.

وی  با بیان اینکه در مرزهای ایران دغدغه امنیتی نداریم و این امنیت پایدار است، گفت: نقطه کوری در مرزهای جمهوری اسلامی نداریم و مرزهای کشور آماده  سرمایه گذاری است.

رضایی با اشاره به اهمیت مرزهای استان گلستان اظهار کرد: روابط بسیار خوبی با کشور ترکمنستان داریم و مرزهای گلستان هم دارای امنیت پایدار است.

گفتنی است، در پایان این مراسم سردار "قاسم رضایی" از زحمات سرهنگ "حسین دهکی" قدردانی  و سرهنگ "بهزاد ابراهیمی" را به سمت فرمانده مرزبانی استان گلستان منصوب و معرفی کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: