اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۸ - 14 July 2019
با حضور وزیر نیرو؛
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان خراسان‌شمالی، عملیات اجرایی ساخت ۵٩ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در ١۶ شهر خراسان‌شمالی توسط وزیر نیرو آغاز شد.

عملیات اجرایی ساخت مخازن ذخیره آب در 16 شهر خراسان‌شمالی آغاز شدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، غلامحسین ساقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در مراسم کلنگ‌زنی ساخت ۵۹ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در ۱۶ شهر خراسان‌شمالی، گفت: یکی از برنامه‌های راهبردی تعریف شده در این شرکت، تقویت حجم مخزن ذخیره آب است که ایجاد ۵٩ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در ۱۶ شهر استان فاروج، تیتکانلو، شیروان، زیارت، قوشخانه، حصارگرمخان، چناران شهر، بجنورد، راز، صفی آباد، قاضی، آشخانه، سنخواست، شوقان، جاجرم و درق در راستای این هدف مهم است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 15 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در شهرهای تیتکانلو، بجنورد و شوقان در حال ساخت است، ادامه داد: تکمیل مخازن در دست اجرای ذخیره آب در شهرهای این استان دست‌کم یک‌هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با توجه به رویکرد شرکت آب و فاضلاب کشور مبنی بر تامین آب با کیفیت و پایدار برای تمامی شهروندان، امید می‌رود این پروژه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۰ برای بهره‌برداری آماده شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر: