اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۱۱ تير ۱۳۹۸ - 02 July 2019
در 3 ماهه سال جاري تحقق يافت؛
نيروگاه رامین اهواز پس از اتمام تعميرات اساسي و رفع محدوديت‌هاي توليد طي ماه‌هاي گذشته، ضمن افزايش ميزان 5.7 درصدی توليد انرژي برق در سه ماهه سال ۹۸ به استقبال تابستان و پيك مصرف برق رفت.

تولید بیش از 2 میلیون و 400 هزار مگاوات ساعت انرژي در نيروگاه رامين اهوازبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، ناصر محمدي مديرعامل نيروگاه رامين با اشاره به اقدامات تعميراتي و رفع چالش‌هاي فني طي ماه‌هاي گذشته از توليد ۲ ميليون ۴۰۶ هزار و ۳۶۴ مگاوات ساعت در ۳ ماهه سال جاري و افزايش ۵ درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اين نيروگاه خبر داد.

وی ميزان توليد انرژي این نیروگاه در خرداد سال جاري را يك‌ميليون و ۱۱۷ هزار و ۲۵۳ مگاوات ساعت اعلام كرد و گفت: اين ميزان تولید نسبت به توليد انرژي برق در خرداد ۹۷ از افزايش 15.65 درصدي برخوردار بوده است.

محمدي همچنین میزان کارکرد خردادماه این نیروگاه را ۴۳۹۹ ساعت عنوان کرد و افزود: این میزان کارکرد نسبت به خرداد سال گذشته از افزایش 17.24 درصدی برخوردار بوده است.

مديرعامل نيروگاه رامين اهواز با اشاره به نقش انرژي برق در توسعه و آباداني كشور اظهار داشت: انرژي برق به‌عنوان يكي از اساسي‌ترين و مهم‌ترين نيازهاي جامعه است، به‌طوري‌كه تداوم روند زندگي روزمره را بدون اين انرژي حياتي نمي‌توان متصور شد.

وي گفت: تامين پايدار و مستمر اين نياز اساسي و خدمت‌رساني به مردم، رسالت كاركنان اين نيروگاه ۱۸۵۰ مگاواتي است و با توجه به شرايط اقليمي و گرماي بيش از حد هوا در استان خوزستان خرسنديم كه با انجام مطلوب رسالت خود در تامين آسايش هموطنان نقش آفريني مي‌كنيم.

نيروگاه رامين اهواز با شش واحد توليدي و مجموع ۱۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگ‌ترين نيروگاه بخاري كشور است و نقش مهمي در تقويت شبكه سراسري برق كشور دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: