اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۸ - 02 July 2019
وزیرر راه وشهرسازی خبر داد:
وزیر راه و شهرسازی در مراسم گرامی‌داشت شهدای پرواز ۶۵۵ ایران ایر، از تغییر نام فرودگاه بندر عباس به فرودگاه یادمان شهدای پرواز ۶۵۵ خبر داد.

نامگذاری فرودگاه بندرعباس به نام یادمان شهدای پرواز ۶۵۵ ایران ایربه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم گرامیداشت شهدای پرواز ۶۵۵ ایران ایر، از تغییر نام فرودگاه بندرعباس به فرودگاه یادمان شهدای پرواز ۶۵۵ خبر داد و گفت: امروز مراسم گرامیداشت شهدای پرواز ۶۵۵ در پایتخت برگزار شده است و هم‌زمان با نام‌گذاری فرودگاه بندرعباس به نام این شهدا، یاد آن‌ها به صورت مکرر و هر روزه در تقویم خاطرات جامعه هوانوردی و جامعه جهانی ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: با این اتفاق جهان نه تنها در روز ۱۲ تیر، هر روز به یاد می‌آورد که آمریکا به معنای واقعی کلمه جهان‌خوار و تروریست است.

اسلامی با اشاره به هدف قرارگیری هواپیمای مسافربری ایران، بر فراز آب‌ها سرزمینی ایران و در مسیر بین‌المللی گفت: سرعت، ارتفاع، جهت، مسیر و علائم ارسالی از سمت هواپیما کاملا نشان می‌داده که این هواپیما مسافربری است و این واقعیت که آمریکا به فرمانده ناوی که این هواپیما را سرنگون کرده مدال داده است، نشان می‌دهد آمریکا هدفی جز کشورگشایی، تسلیم ملت‌ها و غارت ثروت آن‌ها ندارد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران و به‌خصوص صنعت هوانوردی ادامه داد: امروز ایران در عصر انقلاب اسلامی به سر می‌برد و سرنوشت این ملت توسط خود ملت تعیین می‌شود که این مسئله موجب عصبانیت آمریکا شده است.

وی افزود: آمریکا سعی می‌کند با تحریم غیر قانونی و ظالمانه، چرخ انقلاب را کند کرده تا با نابودی انقلاب دوباره به این سرزمین بازگردد و به غارت خود ادامه دهد و این موضوع هرگز این اتفاق نخواهد افتاد و کشور با همت فرزندان این سرزمین در مسیر رشد قرار خواهد گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر: