اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۸ - 27 June 2019
با حضور وزیر نیرو؛
در آیینی با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو طرح آبرسانی شهرستان کوهدشت با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

طرح آبرسانی شهرستان کوهدشت به بهره برداری رسید

به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)،  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: در این طرح ۱۲۰ هزار نفر تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار می گیرند.

حمیدرضا کرموند اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح خط انتقال به طول ۲۵ کیلومتر، حفر ۱۴ حلقه چاه، افتتاح ۲ باب مخزن با حجم سه هزار و ۶۰۰ مترمکعب انجام شده است.

وی افزود: مساحت این طرح ۲ هکتار بوده همچنین ظرفیت مخازن طرح آبرسانی سه هزار و ۶۰۰ مترمکعب است.

رضا اردکانیان وزیر نیرو در سفر ۲ روزه به لرستان عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی به ۹۶ روستای شهرستان الیگودرز را افتتاح و همزمان پروژه آبرسانی به ۳۷ روستا در سطح استان را به بهره‌برداری رساند و از عملیات اجرای سد آبسرده بروجرد بازدید، تصفیه خانه آب این شهرستان را افتتاح و عملیات ساخت پست ۲۳۰ کیلوولت برق بروجرد را کلنگ زنی کرد.

وی همچنین تصفیه‌خانه آب شرب شهر ازنا و پروژه آبرسانی به شهر کوهدشت را افتتاح، از مسیر رودخانه کشکان و ایستگاه پمپاژ واشیان پلدختر بازدید می‌کند و دستورآغاز عملیات اصلاح شبکه‌های برق آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده را صادر خواهد کرد.

آغاز عملیات اجرایی سد مخملکوه، بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی بدرآباد، افتتاح شبکه جمع‌آوری فاضلاب منطقه ماسور و مجتمع روستایی غلامان ازدیگر برنامه‌های وزیر نیرو در روز دوم سفر به لرستان است.

اردکانیان همچنین با مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران حراست صنعت آب و برق استان دیدار و گفت‌وگو خواهد.


نام:
ایمیل:
* نظر: