اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - 07 December 2016
مجسمه طلایی نتانیاهو برچیده شد
مجسمه طلایی بنیامین نتانیاهو که در میدان مرکزی تل‌آویو نصب شده بود پس از آنکه به طنز اول شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد به سرعت برچیده شد. کاربران در زیر هشتگ معروف King Bibi که لقب نتانیاهو است عکس‌های سلفی خودشان با این مجسمه را با بیانی طنزآمیز منتشر کردند.

سرویس سیاسی عصرپرس: مجسمه طلایی نخست وزیر اسرائیل که در میدان میدان مرکزی تل‌آویو نصب شده بود به طنز اول شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.

King Bibi نیامده رفت

به گزارش گاردین، نتانیاهو به دلیل سیاست‌های محافظه‌کارانه‌ و تجاوزگرایانه‌اش و شیوه زندگی شخصی‌اش در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به «کینگ بی‌بی» ملقب شده است. پس از نصب مجسمه طلایی‌اش نیز این لقب به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

مجسمه طلایی که نصب شد توریست‌ها و مردم ساکن تل‌آویو برای گرفتن عکس‌ سلفی به میدان مرکزی هجوم بردند و موجی از مضحکه و تمسخر علیه نتانیاهو به راه افتاد.

King Bibi نیامده رفت

سازنده، ایتالی زالایت، نیز مجسمه را سمبل نتانیاهو و راست‌گرایان اسراییلی دانسته است. یل دایان، عضو پیشین شورای شهر نیز نصب این مجسمه را مانند خاری در چشم مردم تل‌آویو توصیف کرد.

بر این اساس و پس از مخالفت شدید وزیر فرهنگ اسراییل که این اقدام را نفرت‌پراکنی علیه شخص آقای نخست‌وزیر خواند مجسمه تنها یک روز پس از نصب، برچیده شد.

King Bibi نیامده رفت

King Bibi نیامده رفت

King Bibi نیامده رفت

King Bibi نیامده رفت

*تحریریه عصرپرس/ 1199*

پایان/


نام:
ایمیل:
* نظر: